Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   “Eén van de minst betrouwbare mensen die ik ooit ben tegengekomen in de Wetstr." (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261666)

fox 10 november 2021 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9810710)
Ik heb net de offerte van 2005 nagekeken en vergeleken met deze van april 2021. Juli 2005 : 8327 euro voor 8 zonnepanelen + installaie en aansluiting
april 2021 = 7852 euro voor 8 zp + installatie
Wreed gedaald, moet ik u dan gelijk geven

In 2008 betaalde je ongeveer 4K voor 1kwp. In de zomer van 2020 heb ik 7.568 € betaald voor 5,85 kwp. Van 4€ per wattpiek naar 1,3€ per wattpiek. En niet voor goedkope chinese brolpanelen maar voor STERN. Ga dus maar elders uwe zever verkopen want hier zal uwe haring niet braden.

Skobelev 10 november 2021 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9810953)
In 2008 betaalde je ongeveer 4K voor 1kwp. In de zomer van 2020 heb ik 7.568 € betaald voor 5,85 kwp. Van 4€ per wattpiek naar 1,3€ per wattpiek. En niet voor goedkope chinese brolpanelen maar voor STERN. Ga dus maar elders uwe zever verkopen want hier zal uwe haring niet braden.

'k heb nog +20k€ betaald voor 21 panelen en twee omvormers + installatie...de laatste maand dat je 450€ per 1000kWh kreeg.

Knuppel 10 november 2021 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9810326)
:lol:
In 2024 gaat De Wever bij heel veel mensen zijn verontschuldigingen mogen aanbieden, of hij gaat zichzelf weer bij den bok zetten. Leert die het nu echt nooit ?

Wie kaatst moet de bal verwachten. De Croo betaalt de prijs voor de talloze keren dat hij de N-VA bij de bok zette. Hij wéét het want hij bouwt aan zijn Europese carriëre.

We zullen in 2024 zien wat de pot schaft. Wat jouw voorspellingen waard zijn weten we intussen uit ervaring.

Knuppel 10 november 2021 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9810291)
Dit zijn niet mijn woorden, maar die van Bart De Wever richting Alexander De Croo, blijkbaar deze week in de Humo. Qua ambiance gaat het dus de goede kant uit, daar in de Wetstraat :-)

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211109_92530093

De Wever heeft er zo te zien de buik van vol om door De Croo gerold te worden. Dat werd tijd. Nu Jambon nog die zijn tanden laat zien.

De groenen bijten in het zand in verband met de gascentrales, en België maakt een alles behalve "elf miljoen eendrachtige Belgen beurt" in Glasgow.

Het worden boeiende tijden.

dalibor 10 november 2021 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9811182)
De Wever heeft er zo te zien de buik van vol om door De Croo gerold te worden. Dat werd tijd. Nu Jambon nog die zijn tanden laat zien.

De groenen bijten in het zand in verband met de gascentrales, en België maakt een alles behalve "elf miljoen eendrachtige Belgen beurt" in Glasgow.

Het worden boeiende tijden.

Dan gaat men extra gascentrales zetten in Wallonië, en heeft Vlaanderen in de richting naar de zo gewilde onafhankelijkheid een stap gezet naar afhankelijkheid van het Wallonië voor zijn elektriciteit. Geniale zet van Demir.

De schoofzak 10 november 2021 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9810560)
Is Marrakesh er door of niet?

Dat was de vraag niet.
De kwestie was dat De Wever en de nva aan de postjes denken.
Wel, met Marrakesh waren ze duidelijk niet gekleefd aan de postjes.

De schoofzak 10 november 2021 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lancalot (Bericht 9810640)
Dit klopt allemaal

Dit klopt voor geen meter.
Elke vorm van overheidsregulering, subsidies, quota's, prijsgaranties, ... werken allemaal marktontwrichtend en hebben meer nadelen dan voordelen.
In feite de zonnepanelen saga is ontstaan door oversubsidiering, wat ook zorgde dat de prijs langer hoog bleef.

U kan onmogelijk aanhanger worden van een gemeenschapspartij.
Ik vraag me af of op welke partij u stemt, want geen enkele Vlaamse partij stelt in haar beleid nog maar 20 procent voor van wat u blijkt aan te hangen.

De schoofzak 10 november 2021 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lancalot (Bericht 9810633)
Inderdaad in 2024 springt De Wever op een flandria boot, wel niet de forza flandria maar een andere, en die boot gaat ook zinken.
In 2024 implodeert N-VA die bijlange na niet een hoge verkiezingsscore gaat halen als waarop hij hoopt.
En dat zal het doodsvonnis zijn van de eenmanspartij die N-VA is.

Welk merk van glazen bol hanteer jij?

Jay-P. 10 november 2021 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9811214)
Dat was de vraag niet.
De kwestie was dat De Wever en de nva aan de postjes denken.
Wel, met Marrakesh waren ze duidelijk niet gekleefd aan de postjes.

Gelukkig voor de koppijn hebben ze in A'pen geen klaagmuur om er uit puur chagrijn tegen te boenken ! :-D

De schoofzak 10 november 2021 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lancalot (Bericht 9810656)
open vld zijn de enige echte liberalen in vlaanderen al de rest is fake.

Laat me niet lachen.

Er zitten nog liberalen in de vld. Ze hebben vb. voor het voorzitters-kiesprogramma van de Lafchaert gestemd.
Ik denk dat er daaromtrent nu veel blauw maagzuur geproduceerd wordt.

De schoofzak 10 november 2021 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9811188)
Dan gaat men extra gascentrales zetten in Wallonië, en heeft Vlaanderen in de richting naar de zo gewilde onafhankelijkheid een stap gezet naar afhankelijkheid van het Wallonië voor zijn elektriciteit. Geniale zet van Demir.

Met zulke Waalse vooruitzichten, waarom reutelen ze dan nog zo?

BWarrior 10 november 2021 16:36

Met welke partij buiten Vooruit, PS en CD&V wil de N-VA wel nog samenwerken?

Witte Kaproen 10 november 2021 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 9811270)
Met welke partij buiten Vooruit, PS en CD&V wil de N-VA wel nog samenwerken?

LDD en VB

Boduo 10 november 2021 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9811188)

Bron ???

ViveLaBelgique 10 november 2021 17:48

Een goed politicus is per definitie niet betrouwbaar. Een groots politicus is een spion die over lijken gaat. Kijk maar naar Poetin.

Boduo 10 november 2021 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9811319)
Een goed politicus is per definitie niet betrouwbaar. Een groots politicus is een spion die over lijken gaat. Kijk maar naar Poetin.

Zou Biden ook over lijken gaan ?

Anselmo 10 november 2021 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9811319)

Maar als BDW het waagt enkel maar iets negatiefs over de karaktereigenschappen van De Croo te zeggen, dan staat het belgisch politiek establishment op zijn achterse poten,dan is het kot te klein en de (gespeelde) verontwaardiging - ook hier op dit forum - grenzenloos.

De Rode Willem 10 november 2021 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9811327)
Zou Biden ook over lijken gaan ?

Ja, zijt daar maar zeker van;

fabianen 10 november 2021 18:23

Als ik naar mijn energie rekeningen zie dan zie ik iedereen in het parlement als onbetrouwbaar.

Everytime 10 november 2021 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lancalot (Bericht 9810633)
Inderdaad in 2024 springt De Wever op een flandria boot, wel niet de forza flandria maar een andere, en die boot gaat ook zinken.
In 2024 implodeert N-VA die bijlange na niet een hoge verkiezingsscore gaat halen als waarop hij hoopt.
En dat zal het doodsvonnis zijn van de eenmanspartij die N-VA is.

Ik weet niet of de N-VA zal imploderen maar een ding is zeker : het communautair aspect zal niet aan bod komen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be