Jantje |
9 december 2021 11:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
(Bericht 9837479)
Een mening heeft geen belang, een redenering wel. Kan men akkoord gaan met de redenering dat "leiders" en "beslissers" die op basis van lulkoek burgerrechten op gigantische manier hebben geschonden met een heel negatieve kosten-baten balans, mogen geexecuteerd worden (na uiteraard een vorm van proces), al ware het maar als waarschuwing voor leiders en beslissers in de toekomst om twee keer na te denken alvorens terug zo een apenstreken uit te halen ? Wat mijn mening daarover is, heeft daarbij geen belang. De vraag en het argument staat daar. Onafhankelijk van wie er de auteur van is.
|
Nu, hier moet ik je tegen spreken.
Jou uitlatingen hebben vanaf nu wel belang.
P magazine.be (pnws.be) is een veel gelezen site.
En het feit dat de media verkondingd dat jij een jaar geleden al de correcte feiten van vandaag verkondigde veroorzaken dat je volgelingen gaat hebben.
Postingen zoals deze
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Ik zweer/beken/geef toe/schaam mij over het feit ... dat ik tot hier toe nog geen enkele politicus of viroloog aan een fysieke lantaarnpaal heb opgeknoopt.
|
Moet je dus mee gaan opletten, want ze zouden je volgelingen op foute gedachten kunnen brengen.
Citaat:
Waarom heeft men collaborateurs na WO II geëxecuteerd ?
|
Omdat de winnaar altijd gelijk heeft.
En omdat men pas van collaboratie kan spreken als de vijand verslagen is.
Citaat:
In een vrije wereld is er niet echt zo een risico. In een totalitair regime is dat wat anders natuurlijk.
|
Europa kent al decenia geen vrije meningsuiting meer.
Europa heeft nooit tot de vrije wereld behoord.
Zelfs in de VS kan je vervolgd worden voor een foute mening of uitspraak.
Maar de laatste 21 maanden zijn we inderdaad naar een totalitair regime gegaan, een regime waarin je zelfs de vrijheid om je familie te bezoeken niet meer heb.
Een regime waarin je zelfs een tijd kon vervolgd worden omdat je zat uit te rusten op een bankje langst de weg, of omdat je naar je tweedeverblijf ging.
En dat alles om terug op hetzelfde punt te staan waar we begin maart 2020 stonden.
|