![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Leuk vooruitzicht, nietwaar Henri? |
Citaat:
|
Citaat:
Het punt is dat de Vivaldipartijen, vooral de Pest Voor Vlaanderen OOK veel kiezers zal verliezen. Waar moeten die naartoe? Naar de N-VA? Terwijl er kiezers van ALLE partijen op de kaloten van extreem rechts zullen stemmen? Uit protest? Uit frustratie, machteloosheid, of uit wraakzucht? Mijn enige voorspelling is en blijft dat het na elke verkiezing moeilijke (onmogelijker!) zal worden om nog een werkbare regering te vormen. Of waarom denken jullie dat "men" het in zijn broek doet van schrik voor vervroegde verkiezingen ? Wat de N-VA betreft, dat zal één van het stijgend aantal loserspartijtjes worden. ALLE partijen zullen stemmen kwijtspelen aan het Vlaams Belang en de PVDA. |
Citaat:
Een profetie: daar moet je je niet aan wagen. Dat was goed 2000 jaar geleden maar nu ? |
Citaat:
Zijn voorspellingen van Di Rupo II, Michel II en paars-geel kwamen geen van allen uit. Deze uit evenmin: Citaat:
Jongens toch.....:roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou er op zo een moment (cordon niet doorbreken) in bepaalde hoofden kunnen spelen?¿ BDW was even in het verleden toch al wreed duidelijk dat hij nooit met het VB in zee zou gaan dacht ik? |
Citaat:
Woorden en gedane beloften leiden niet als vanzelfsprekend tot daden. Dat geldt evengoed voor De Wever als voor een natte dweil. |
Citaat:
Hij zal eerder openbaar het Vlaams Nationale programma afzweren dan samenwerken met het VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik behoed me voor voorspellingen. We zullen wel zien hoever De Wever het zal schoppen met zijn blokhaat. Tot nu toe bracht het hem alleszins niet veel meer op dan een niet officieel cordon sanitair. |
Citaat:
|
Ook hier blijf ik herhalen: als Filip De Winter een stap opzij zet, en dus handelt in het voordeel van het VB, zal er wel een coalitie worden gevormd.
Als FDW een stap opzij zet, zal hij de geschiedenis ingaan als de persoon die het VB aan de macht heeft gebracht. In afwachting dat FDW dit tijdig inziet. . |
Citaat:
|
Citaat:
te zetten maar de mini-partijtjes. Jouw van de politiek correcte elite gepikte interpretatie levert het VB alleen maar méér stemmen op. Dewinter heeft hoe dan ook even weinig in de Belzieke pap te brokkelen als De Wever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be