![]() |
Citaat:
De bollebozen van Vivaldi hadden het eenvoudiger kunnen houden door een vol jaar de BTW te verlagen, maar Crootje moest nog onder zijn eigen lat door kunnen, hé? Het werden dus 4 maanden BTW-verlaging ipv van helemaal géén BTW-verlaging zoals Crootje dat graag had gewild. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kortom, iedereen tevree! |
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=74 Zie je de vraagtekens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een belachelijk akkoord dat alleen maar bewijst dat iedereen die nog voor vivaldi support gewoon een gatachterlijk stuk stront is
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet toch dat gratis niet bestaat. Of is ‘rechts’ plots fan van Steve Stevaert geworden? :x |
Citaat:
ik heb 4j terug een huis gekocht, de muren & zoldervloer laten isoleren maar de ramen zijn nog 50% enkel en van stookolie naar gas gegaan voor verwarming. met deze prijzen is er gewoon geen geld over om als alleenstaande met een gewone administratie job geld opzij te zetten hiervoor hoor. het zal eerder zijn dat ik mijn gas afzet zodra het iets warmer is en gewoon met hout stoken van de boomgaarden vlakbij die zijn nu toch aan het snoeien + voorraadje inslaan voor volgende winter + zo laat mogelijk met gas beginnen volgend jaar met gezinnen heb je nog 2x inkomen voor vaak dezelfde kosten, maar hoeveel alleenstaanden zijn er niet die deze gasrekening alleen gaan ophoesten ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
21% is het standaard tarief. 6% het verlaagd tarief. |
Citaat:
Dit gaat om een belastingverlaging van korte duur op elektriciteit. Met gratis stroom heeft dat geen hol te maken. Wél met de dada van de "liberalen"; namelijk belastingvermindering. De mensen hebben nog geen cent minder moeten betalen en de échte paljassen hebben al plannen om de bevolking de gederfde miljoenen op een andere manier afhandig te maken. Het is om te gieren van het lachen om te zien hoe de belgicistjes zich in de onmogelijkste bochten wringen om hun regering van "Keske Schiet" in de bloemetjes te kunnen zetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be