Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Demir krijgt het klaar, Oosterweel is echt in gevaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264503)

De Rode Willem 30 april 2022 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9951050)
Da is een Belgisch probleem..

Totaal mis !
De bal niet gewoon misgeslagen, de bal volledig gemist

Dit is een Vlaams probleem.
Oosterweel en het totale fiasco dat dit aan het worden is, is volledig ontwikkeld en uitgevoerd door Vlaanderen en de Vlaamse politici.

Ik vrees dat sommige mensen waarheidsangst hebben en aan een gevaarlijke vorm van verdringing doen. De waarheid is dat Vlaanderen en de Vlaamse politici Oosterweel aan het verkoten zijn.

De Rode Willem 3 mei 2022 19:56

Geconfronteerd met de uitspraken van De Wever, haar partijvoorzitter zat Demir volledig klem in "De Afspraak" van vandaag.

Sven Mary, zet de uitspraken van De Wever even in perspectief. De fluitenier van A'pen keert de dingen om en trekt de verkeerde conclusie.

Wie is nog verrast ?

De Rode Willem 9 mei 2022 06:21

Hoeveel schade gaat die totaal domme Demir commissie nog aan haar eigen partij berokkenen
Nu nog eens zal gaan blijken dat dhr De Wever sinds hij burgemeester is in Antwerpen (2006) heeft nagelaten zijn bewoners in te lichten.
De zware kritiek die de fluiter van A'pen en zijn aanhang hadden naar de Groen-burgemeester van Zwijndrecht, lijkt nu ook te gaan ontploffen in eigen gezicht

https://www.hln.be/antwerpen/ook-inw...rden~a20cc048/

Citaat:

De deelnemers aan de steekproef komen uit Zwijndrecht (2), maar ook uit Antwerpen (8), Linkeroever (4), Antwerpen-Noord (4), Borgerhout (4), Edegem (1), Merksem (1) en Berchem (1). Twee extra stalen zijn van mensen die hun jeugd doorbrachten in Zwijndrecht en Melsele. “De resultaten zijn niet goed, ook al wonen die mensen verder en eten ze minder groenten en eieren uit de tuin dan de mensen in Zwijndrecht”, zegt De Boer. Dertien van de 25 mensen of 52 procent hebben bloedwaarden boven de EFSA-norm wegens een teveel aan PFOS.

Anselmo 9 mei 2022 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9951050)
Da is een Belgisch probleem. Hier maken ze studie's en plannen die dan verworpen worden en uitbesteed aan een ander bureau en herbegonnen op een ander basis. Punt. Verder moet dat niet gaan want er gaat altijd iemand zijn die er tegen is en die dan alles blokkeert omdat de schup niet het goede staal heeft of omdat er een zeldzaam kevertje op het terrein woont. Het verkeersprobleem rond Antwerpen kan onmogelijk opgelost worden door Belgen. Wel eigenaardig dat de schuld in de schoenen van Demir gestoken word terwijl ze in de tijd dat dit begon , bij wijze van spreken, nog op de lagere school zat...Maar dat is blijkbaar bijzaak.

Trouwens men wil ook van het PFOS probleem enkel een exclusief Antwerps probleem maken om zo via BDW de N-VA te treffen.
Het blijkt nu veel meer verspreid en dit gedurende vele jaren en niet enkel vanuit 3M Zwijndrecht.
Demir heeft hier terecht het deksel van een stinkend riool geopend en dat wordt haar nu verweten.

Citaat:

Europeanen hebben te veel vuile stoffen in hun lichaam: heel wat PFAS bij jongeren

Alle Europeanen worden blootgesteld aan “een alarmerend hoog niveau van verontreinigende stoffen”. Dat concludeert het Europees biomonitoringinitiatief, een project waar wetenschappers van het Vlaams kenniscentrum VITO en de UAntwerpen nauw bij betrokken zijn.

Alle PFAS principieel verbieden

In het bloed van de onderzochte jongeren zijn ook heel wat PFAS aangetroffen.
“Tot een kwart van de jongeren wordt blootgesteld aan concentraties waarbij negatieve gezondheidseffecten niet meer met voldoende zekerheid kunnen worden uitgesloten”, zeggen de wetenschappers.
“Het gaat voornamelijk om stoffen die ondertussen al verboden zijn, maar die wel extreem persistent zijn.
Ze blijven dus onverminderd en onverwoestbaar circuleren.”

https://www.hln.be/milieu/europeanen...eren~a164bd01/

TREBRON 9 mei 2022 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9951118)
Totaal mis !
De bal niet gewoon misgeslagen, de bal volledig gemist

Dit is een Vlaams probleem.
Oosterweel en het totale fiasco dat dit aan het worden is, is volledig ontwikkeld en uitgevoerd door Vlaanderen en de Vlaamse politici.

Ik vrees dat sommige mensen waarheidsangst hebben en aan een gevaarlijke vorm van verdringing doen. De waarheid is dat Vlaanderen en de Vlaamse politici Oosterweel aan het verkoten zijn.

Voor mij ligt Oosterweel en het nut ervan in België, voor U alleen in Vlaanderen??? Sedert wanneer denkt gij als een separatist?:roll:
Denk later nog eens terug als ge zelf van die verbinding gaat gebruik maken...en dank dan Demir dat ze het nodige gedaan heeft op dat PFOS probleem voor eens en voor altijd op te ruimen i.p.v. er jaaaaren over te zeiken.

Pol Dolf 9 mei 2022 11:04

lekker wijf

TREBRON 9 mei 2022 11:18

De kracht van een beleidsfiguur is af te meten aan de weerstand die hij/zij krijgt van andere partijen en hun (al of niet hiervoor beloonde) achterban. De onterechte aanvallen op haar beleid zijn het bewijs van haar geest- en daadkracht.

De Rode Willem 9 mei 2022 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9956108)
Voor mij ligt Oosterweel en het nut ervan in België, voor U alleen in Vlaanderen??? Sedert wanneer denkt gij als een separatist?:roll:
Denk later nog eens terug als ge zelf van die verbinding gaat gebruik maken...en dank dan Demir dat ze het nodige gedaan heeft op dat PFOS probleem voor eens en voor altijd op te ruimen i.p.v. er jaaaaren over te zeiken.

Het belang van Oosterweel is voor Antwerps.
Een deeltje nog Vlaams
En een heel klein beetje Belgisch.

Later....als die Vlaamse flop klaar is, ben ik allicht al dood.
Ik had nog een beetje hoop dat ik er ooit, gevoerd door iemand, nog zo over passeren voordat ene zeker madam Demir er zich ging mee moeien.
Nu dat madam Demir haar komplete van de pot geruktheid heeft mogen botvieren, zal ik al 150 moeten worden vrees ik als ik nog over die Vlaamse flop zal kunnen rijden.

Hebt u gemerkt in de laatste peiling hoe sterk die N-VA van Demir beloond wordt woor haar onzin ? Een ferme, welverdiende -2
En de grote strateeg van de Demir partij is al met de sossen aan het flikflooien ... de winnaars van de peiling.

De Rode Willem 9 mei 2022 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf (Bericht 9956115)
lekker wijf

Ach, een slechte smaak is geen strafbaar feit.
Wie dat een lekker wijf vindt, is niet veel gewoon.

De Rode Willem 9 mei 2022 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9956123)
De kracht van een beleidsfiguur is af te meten aan de weerstand die hij/zij krijgt van andere partijen en hun (al of niet hiervoor beloonde) achterban. De onterechte aanvallen op haar beleid zijn het bewijs van haar geest- en daadkracht.

idd
De Wever en Rousseau, beiden nogal wat weerstand bij elkanders achterban, zijn een lekker gaan eten om de planning van na 2024 al eens door te nemen (denk ik toch, waarover praten die anders ? - toch niet de basketsloefkes)

TREBRON 10 mei 2022 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9956128)
Ach, een slechte smaak is geen strafbaar feit.
Wie dat een lekker wijf vindt, is niet veel gewoon.

Ik vind Demir toch mooier dan uw schoenen hoor, maar dat hangt natuurlijk ook van de persoonlijke slaak af....:lol::lol::lol:

TREBRON 10 mei 2022 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9956132)
idd
De Wever en Rousseau, beiden nogal wat weerstand bij elkanders achterban, zijn een lekker gaan eten om de planning van na 2024 al eens door te nemen (denk ik toch, waarover praten die anders ? - toch niet de basketsloefkes)

Man, ma,; ondertussen moet toch iedereen al begrepen hebben dat dit Vivaldi gedrocht dat alleen gediend heeft om postje te geven aan zoveel mogelijk vrienden absoluut een ramp is. Ik vind het sympathiek dat je je vrienden tot in den treure blijft verdedigen, maar geef eens eindelijk toe dat het niet slechter meer kan dan dat ze nu bezig zijn.
Of wil je een herhaling ervan met 10 partijen?

Dadeemelee 10 mei 2022 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9956123)

Dan moet De Croo wel de krachtigste leider aller tijden zijn. :lol:

Zipper 10 mei 2022 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9956513)
Man, ma,; ondertussen moet toch iedereen al begrepen hebben dat dit Vivaldi gedrocht dat alleen gediend heeft om postje te geven aan zoveel mogelijk vrienden absoluut een ramp is. Ik vind het sympathiek dat je je vrienden tot in den treure blijft verdedigen, maar geef eens eindelijk toe dat het niet slechter meer kan dan dat ze nu bezig zijn.
Of wil je een herhaling ervan met 10 partijen?

is ook een oplossing, de beerput verder laten gisten tot hij ontploft.

TREBRON 10 mei 2022 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9956517)
Dan moet De Croo wel de krachtigste leider aller tijden zijn. :lol:

Maat, ik heb hier nog niemand De Croo horen afzeiken zoals dat met met sommige Vlaamse politici gebeurd hoor.

Pandareus 10 mei 2022 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9956552)
Maat, ik heb hier nog niemand De Croo horen afzeiken zoals dat met met sommige Vlaamse politici gebeurd hoor.

:lol:

Doe eens een gerichte search op het subforum binnenland met "de dweil".

En kom dan terug.

TREBRON 10 mei 2022 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9956569)
:lol:

Doe eens een gerichte search op het subforum binnenland met "de dweil".

En kom dan terug.

Inderdaad, maar dat heeft hij zelf gezegd en eigen lof stinkt.....:-D:-D:-D:-D:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be