Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Oekraïense oorlog (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=228)
-   -   Vandaag wordt de dictator van rusland 70. Wat wens je Poetin voor zijn verjaardag? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266570)

brother paul 10 oktober 2022 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10047383)
Dat jij, noch het Westen, dat gaat bepalen. :-P

dat is de verdiende straf na de oorlog, in overleg met de UNO, daarvoor dient dat dingetje...

t'is vandaag nog niet uiteraard, maar dat komt... waitandsee

thePiano 10 oktober 2022 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 10047375)
wist je skobelev dat na de oorlog RU alles als oorlogsschadevergoeding mag terugbetalen.
Dus hoe meer gebouwen ze kapotschieten hoe meer ze moeten betalen...
UKR krijgt 30 jaar gratis gas :-D

Watdenkje:-D

Rusland gaat niks betalen of heropbouwen in die gebieden en steden die ze niet in handen hebben. Dat lijkt me nogal wiedes. Tenslotte is het de NAVO/VS/EU die deze crisis hebben uitgelokt. Ipv miljarden aan wapens te doneren kunnen ze beter bouwmaterialen sturen. 't Gaat nodig zijn. Er staat niet veel meer overeind waar gevochten werd.

Jay-P. 10 oktober 2022 09:59

Wat kost dat tegenwoordig om een piano te laten stemmen?
Wreed veel blijkbaar?

patrickve 10 oktober 2022 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 10047491)
Rusland gaat niks betalen of heropbouwen in die gebieden en steden die ze niet in handen hebben..

Dat is de reden waarom helemaal op 't einde, binnen 10 jaar, als alles ginder aan diggelen is, de Russen moeten "winnen" he.

TREBRON 10 oktober 2022 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philemon (Bericht 10045692)
Als verjaardagsgeschenk een Duitse wasmachine.
En een reisje met bezoek aan Den Haag.

Een opname in een Psychiatrische instelling naar Russische normen.

Jay-P. 10 oktober 2022 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 10047530)
Een opname in een Psychiatrische instelling naar Russische normen.

Dat 'm nog minstens 30 jaar mag genieten van een welverdiend pensioen in één of andere Siberische Gulag met heeel veeel muggen.
Ongedierte bij ongedierte, pour les insectes la même chose.

Herr Flick 10 oktober 2022 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10047619)
Dat 'm nog minstens 30 jaar mag genieten van een welverdiend pensioen in één of andere Siberische Gulag met heeel veeel muggen.
Ongedierte bij ongedierte, pour les insectes la même chose.

Je wil toch niet dat zo een onschuldig mugske gestoken wordt door de Vlad.

De gemuilkorfde 10 oktober 2022 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10047358)
't is nog geen paddenstoel, maar 't is wel begonnen in Kiëv.

Ik wens u veel genot toe bij het idee dat er speelpleintjes met kinderen gebombardeerd worden.
Je moet echt ziek in je hoofd zijn om dat goed te keuren.

De gemuilkorfde 10 oktober 2022 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10047494)
Wat kost dat tegenwoordig om een piano te laten stemmen?
Wreed veel blijkbaar?

Hij klinkt in elk geval verschrikkelijk vals.

Gipsy 10 oktober 2022 22:08

3 Eeuwen terug was Tsaar Peter de Grote ver voor op zijn tijd. Hij ging werken als dokwerker in Amsterdam om te leren want hij kon toepassen in Rusland.
Nu meer dan 300 jaar later zit daar een seniel met afhangende tieten in vet en opgeblazen bakkes op een paard waar hij amper kan opkruipen wat een sterke man moet voorbeelden die de Sovjets hun oud glorie terug geeft.
Meisjes en vrouwen laten verkrachten mannen folteren en afmaken. Raketten afschieten op parken, kindertuinen, woonsten, stadscentra.
De held van de nuttige idioten van het forum.

Den Ardennees 10 oktober 2022 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 10047968)
3 Eeuwen terug was Tsaar Peter de Grote ver voor op zijn tijd. Hij ging werken als dokwerker in Amsterdam om te leren want hij kon toepassen in Rusland.
Nu meer dan 300 jaar later zit daar een seniel met afhangende tieten in vet en opgeblazen bakkes op een paard waar hij amper kan opkruipen wat een sterke man moet voorbeelden die de Sovjets hun oud glorie terug geeft.
Meisjes en vrouwen laten verkrachten mannen folteren en afmaken. Raketten afschieten op parken, kindertuinen, woonsten, stadscentra.
De held van de nuttige idioten van het forum.

En vergeet niet dat de orthodoxe patriarch Kirill in september heeft verklaard dat iedere Rus die in dienst sterft, van al zijn zonden is vergeven. De laatste keer dat in het Westen zulke zaken werden verteld door kerkelijke leiders, was in de middeleeuwen.

Universalia 11 oktober 2022 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 10047953)
Hij klinkt in elk geval verschrikkelijk vals.

Het kan nog valser

Citaat:

Ik wens u veel genot toe bij het idee dat er speelpleintjes met kinderen gebombardeerd worden.
Is dat nu al niet bezig of houden zij het op chirurgisch bombarderen? :roll:

Skobelev 11 oktober 2022 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 10047952)
Je moet echt ziek in je hoofd zijn om dat goed te keuren.

Gaan we de kaart van "ocharme de kinderen" trekken? Praat eens met "groen onderlijfje" dat hij stopt met oproepen tot een nucleaire aanval en het importeren van wapens zodat de oorlog blijft duren?

patrickve 11 oktober 2022 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10048054)
Gaan we de kaart van "ocharme de kinderen" trekken? Praat eens met "groen onderlijfje" dat hij stopt met oproepen tot een nucleaire aanval en het importeren van wapens zodat de oorlog blijft duren?

Waarom niet vragen aan Vladimir om met zijn tanks weg te blijven, zo blijft de oorlog ook niet duren ?

Ik begrijp niet waarom men oproept tot overgave aan de agressor.

Skobelev 11 oktober 2022 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10048130)
Waarom niet vragen aan Vladimir om met zijn tanks weg te blijven, zo blijft de oorlog ook niet duren ?

Je kan dat ook proberen…

Onzijdig 21 oktober 2022 15:18

Gva van 20 okt pagina 9.

Daar zegt inlichtingenexpert Kenneth Lasoen te weten uit goede bron dat Poetin zwaar ziek is.

Ik citeer:
Poetin heeft prostaatkanker, een zware vorm. Het gaat niet goed met hem. Dat is iets dat bij inlichtingendiensten is geweten, en ik heb het ook via externe bronnen, die heel betrouwbaar zijn.
Zijn dagen zijn geteld.

gunter5148 21 oktober 2022 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10048130)

Omdat wij, in zijn ogen, de agressor zijn.

patrickve 21 oktober 2022 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 10054277)
Omdat wij, in zijn ogen, de agressor zijn.

Dan moet hij eraan he. Als wij in zijn ogen de agressor zijn, dan is hij onverbiddelijk onze vijand, en onze vijanden moeten eraan.

Want onze agressie bestond erin om zijn potentiële agressie tegen te houden.

Den Ardennees 21 oktober 2022 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10054244)
Gva van 20 okt pagina 9.

Daar zegt inlichtingenexpert Kenneth Lasoen te weten uit goede bron dat Poetin zwaar ziek is.

Ik citeer:
Poetin heeft prostaatkanker, een zware vorm. Het gaat niet goed met hem. Dat is iets dat bij inlichtingendiensten is geweten, en ik heb het ook via externe bronnen, die heel betrouwbaar zijn.
Zijn dagen zijn geteld.

Ook gelezen, het blijft speculatie. Echter: indien hij werkelijk terminaal is, vrees ik dat dit hem nog gevaarlijker maakt.

kelt 21 oktober 2022 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10054244)
Gva van 20 okt pagina 9.

Ik citeer:
Zijn dagen zijn geteld.

Om eerlijk te zijn beschouw ik momenteel iedere "bewering uit betrouwbare bronnen" over ziektes in het Kremlin als speculatieve onzin....
We zijn er al eens ingelopen met die "ziekte" hé? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be