Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tom Van Grieken krijgt een tonsuur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266585)

Dadeemelee 2 juni 2024 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10363042)
Hoe zielig moet je zijn om dat te posten. :roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10363086)
Het zou me sterk verbazen mocht dit al een echte affiche van VB zijn. Op hun site heb ik die in elk geval nog niet gezien.

Misschien moeten we medelijden hebben met Dadee en panda… ze weten niet beter.

8O

https://www.vlaamsbelangwinkel.org/p...trijd-download

E. Gidius 2 juni 2024 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10363086)
Het zou me sterk verbazen mocht dit al een echte affiche van VB zijn. Op hun site heb ik die in elk geval nog niet gezien.

Misschien moeten we medelijden hebben met Dadee en panda… ze weten niet beter.

Opvallend is dat 0VLD-aanhangers als Dadee en Pandareus het bijna uitsluitend nog hebben over de "tonsuur" van Van Grieken of het Mariabeeld op een VB-folder.

Niks geen verdediging van het regeringswerk. Da's moeilijk natuurlijk als zelfs hun premier dat werk afvalt.

Ze brengen ook geen informatie over het 0VLD verkiezingsprogramma. In plaats daarvan vullen ze hun dagen met te leuteren over uiterlijke details van het VB.

Wie heeft het VB tot hoofdthema van de verkiezingen gemaakt?

Skobelev 2 juni 2024 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10363088)

Je moet heel veel tijd over hebben en ziekelijk geobsedeerd zijn om gans die site af te zoeken naar iets bruikbaars voor uw queeste.
Een psychiater kan u helpen om van uw obsessie af te raken.

Skobelev 2 juni 2024 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10363088)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10363106)
Opvallend is dat 0VLD-aanhangers als Dadee en Pandareus het bijna uitsluitend nog hebben over de "tonsuur" van Van Grieken of het Mariabeeld op een VB-folder.

Niks geen verdediging van het regeringswerk. Da's moeilijk natuurlijk als zelfs hun premier dat werk afvalt.

Ze brengen ook geen informatie over het 0VLD verkiezingsprogramma. In plaats daarvan vullen ze hun dagen met te leuteren over uiterlijke details van het VB.

Zoals de “discussie” tussen Vautmans en Vandendriessche afgelopen week. Inhoudelijk nul, enkel oneliners, persoonlijke aanvallen en stereotypen van die blauwe fraudeur. Terwijl ze om de oren werd geslagen met cijfers en feiten.

Dadeemelee 2 juni 2024 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10363108)
Je moet heel veel tijd over hebben en ziekelijk geobsedeerd zijn om gans die site af te zoeken naar iets bruikbaars voor uw queeste.
Een psychiater kan u helpen om van uw obsessie af te raken.

Ze moeten bij het VB behoorlijk in hun maag zitten met hun flater. :lol:

Zipper 2 juni 2024 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10363126)

dat zullen we volgende zondag weten.

E. Gidius 2 juni 2024 10:36

Citaat:

Waarom zou dat een flater zijn? 8O

Skobelev 2 juni 2024 10:40

Citaat:

Geen idee, k zal het ze vragen als ze aan de deur mochten komen.

Onzijdig 2 juni 2024 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10363013)
Neen, maar Vlaamse Vrouwen dragen volgens het VB een hoofddoek. :-D

Verdorie, hoeveel draden gaat ge nog spammen/trollen.

Jay-P. 2 juni 2024 12:52

't Is terug-kaats-terug tijd, kjoe! -:)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10363084)
Als Dadeetje het pad van godsdiensten wil bewandelen, dan moet hij dat hier niet doen. Er is daarvoor een afzonderlijke rubriek op Politics. Een gelijkaardige bemerking heb ik van een andere OVLDer eens gekregen. Nu kaats ik de bal eens terug.

Het vroegere religieuze hoofd van de Anglikaanse sekte van Albion en omgeving droeg ook graag een kopvod.

P.S.: Waarom trouwens altijd zulke frustraties wanneer we lachen met religieuze idiotie?

quercus 2 juni 2024 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10363042)
Hoe zielig moet je zijn om dat te posten. :roll:

Al liep Tom Van Grieken rond met een coiffure voorzien van een paars geverfde
hanekam, wat zaken heeft die Dadeezeveraar daarmee???

quercus 2 juni 2024 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10363251)
Het vroegere religieuze hoofd van de Anglikaanse sekte van Albion en omgeving droeg ook graag een kopvod.

P.S.: Waarom trouwens altijd zulke frustraties wanneer we lachen met religieuze idiotie?

Ik ben ervan overtuigd dat Her Gracious Majesty een hier kopvod droeg omdat ze in een koud en winderig oord vertoefde. Wat mij niet onlogisch lijkt.
Wat uw tweede vraag betreft, diegenen van wie u vindt dat ze van zogezegde “frustraties” blijk geven waneer er gelachen wordt met zogezegde “religieuze idiotie”, wil ik graag uw aandacht vestigen op het onderwerp van deze draad. Ik betwijfel of dit wat dan ook met religie te maken heeft.

E. Gidius 2 juni 2024 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10363256)
Al liep Tom Van Grieken rond met een coiffure voorzien van een paars geverfde
hanekam, wat zaken heeft die Dadeezeveraar daarmee???

Als ik een VB-er was, zou ik zeer tevreden zijn met dit soort draden. Het levert niet alleen gratis publiciteit op, maar het toont ook dat de tegenstanders geen inhoudelijk weerwerk kunnen bieden.

quercus 2 juni 2024 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10363106)

Inderdaad. Ofwel zitten ze te zeveren over iemand’s uiterlijk, ofwel sleuren ze er de godsdienst bij.

Dadeemelee 2 juni 2024 14:09

Citaat:

Ik heb op gevoelige christelijke teentjes getrapt, zoveel is duidelijk. :lol:

quercus 2 juni 2024 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10363295)
Ik heb op gevoelige christelijke teentjes getrapt, zoveel is duidelijk. :lol:

Dadeetje, ik ben geen Christen. Maar dat is voor mij volstrekt geen reden om te zitten spotten en meesmuilen met diegenen die wel Christen zijn. Uw flauwe kul op dit forum getuigt van een hoge graad van intolerantie.

Jay-P. 2 juni 2024 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10363265)
Ik ben ervan overtuigd dat Her Gracious Majesty een hier kopvod droeg omdat ze in een koud en winderig oord vertoefde. Wat mij niet onlogisch lijkt.
Wat uw tweede vraag betreft, diegenen van wie u vindt dat ze van zogezegde “frustraties” blijk geven waneer er gelachen wordt met zogezegde “religieuze idiotie”, wil ik graag uw aandacht vestigen op het onderwerp van deze draad. Ik betwijfel of dit wat dan ook met religie te maken heeft.

Kjoe toch.
Il wil ook graag je aandacht vestigen op bovenstaand forum onderdeel:
K&K is HET uitermate geschikt forumonderdeel voor religieuze idioterie, toch?

Libro 2 juni 2024 18:09

Citaat:

Da's tegen de vallingskes :lol:

Zucht 2 juni 2024 18:14

Citaat:

Slecht geplaatst. In Iran zou ze fluks doodgemept worden met die dracht, maar dat vind jij waarschijnlijk ook om te lachen.

Universalia 2 juni 2024 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10363343)
Kjoe toch.
Il wil ook graag je aandacht vestigen op bovenstaand forum onderdeel:
K&K is HET uitermate geschikt forumonderdeel voor religieuze idioterie, toch?

Is dat Rabbi Jacob?? ( film met de Funés)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be