![]() |
Citaat:
Het lijkt alle hens aan dek bij de rechtse rakkertjes om de bocht te verteren. Vooral voor henzelf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom splitst Vlaanderen dan niet van het armlastige Limburg ? Die blijven maar transfers opslurpen en zijn al tientallen jaren netto-ontvangers zonder zicht op enige verbetering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft u wel gelezen wat de tijd schrijft? Aan uw reactie te zien niet. |
Citaat:
Maar als we onze economische punten willen uitvoeren, kan dit niet zonder confederalisme. Vergeet niet wat Rutten schreef hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Foei! |
Citaat:
Jaak Gabriëls Patrick De Wael |
Citaat:
Liesbeth Homans... Ben Weyts... |
Citaat:
Niet in de koffiekamer van het Vlaams parlement. |
Citaat:
Maar wat Limburg betreft: de werkzaamheidsgraad bij de Limburgers ligt wel een flink stuk hoger dan dat bij de Waalse krekels. |
Citaat:
Als men postjes in de federale wil Kan dit niet met confederalisme Dus dat moest een sterrenkindje worden Geaborteerd Keutel ingetrokken |
Citaat:
|
Citaat:
De rechtse rakkertjes (waartoe ik mijzelf ook reken, voor alle duidelijkheid) zullen het Vivaldi-gezelschap in 2024 kopje onder duwen. |
Citaat:
Uw stropop in verband met Limburg gaat uiteraard niet op. Dat werd al tot in der treure toe duidelijk gemaakt, dus daar hoeft echt niet opnieuw op ingegaan worden. |
Citaat:
In het begin had ik geduld Na een aantal verkiezingen heb ik gewoon meer deuken besteld om in te liggen van het lachen. In 2024…Als het de peilingen volgt wordt het weer een afgang voor de rechtse rakkertjes De racisten zullen winnen, niet de keutel intrekkende rakkertjes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be