Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Economie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=179)
-   -   Wallonië ligt op spoed, zelfs het Vlaams infuus kan Wallonië niet meer redden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=268717)

Boduo 28 augustus 2023 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lancalot (Bericht 10224826)
Weet u ? Het is mogelijk om meer dan één zin in een post te schrijven.

Weet u dat de VLD mogelijk onder de kiesdrempel komt over een dikke 10 maanden ?

Xenophon 28 augustus 2023 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 10225754)
Weet u dat de VLD mogelijk onder de kiesdrempel komt over een dikke 10 maanden ?

Waarschijnlijk is daar nog een vivaldi termijn voor nodig, want de gemiddelde Vlaming is politiek idioot.

Maar op zich is dat voor de mensen die van Belgie af willen de beste manier. De traditioneel anti-Vlaamse partijen kunnen enkel proberen van de doodstrijd te rekken, want ze krijgen niets meer voor mekaar.

Sneaky 28 augustus 2023 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10225798)
Waarschijnlijk is daar nog een vivaldi termijn voor nodig, want de gemiddelde Vlaming is politiek idioot.

Maar op zich is dat voor de mensen die van Belgie af willen de beste manier. De traditioneel anti-Vlaamse partijen kunnen enkel proberen van de doodstrijd te rekken, want ze krijgen niets meer voor mekaar.

Klopt volledig. Arm Vlaanderen denk ik dan soms.

quercus 28 augustus 2023 10:32

Citaat:

In de huidige Vivaldi regering is Vlaanderen electoraal reeds ondervertegenwoordigd. Voortgaand op de peilingen acht ik een Vivaldi 2 volstrekt onmogelijk. Het jaar 2024 zal politiek "leuk" worden... 8-)

Everytime 28 augustus 2023 17:22

Citaat:

Waarin zijn de traditionele partijen "anti-Vlaams"? Straks zal u misschien bewere

Boduo 28 augustus 2023 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 10226165)
Waarin zijn de traditionele partijen "anti-Vlaams"? Straks zal u misschien bewere

Waarin zijn de traditionele partijen pro-Vlaams of neutraal ?
Meestal zijn ze neutraal; dat is het gemakkelijkst, vooral in vivaldi.

Boduo 30 augustus 2023 15:48

Wallonie ligt op spoed ----> Nepnieuws ?
De Waalse overheid trekt een budget van 15.000.000 € uit voor een netwerk van el. laadpalen...
???

Boduo 31 augustus 2023 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 10227288)
De Waalse overheid trekt een budget van 15.000.000 € uit voor een netwerk van el. laadpalen...
???

Op spoed ?
Wallonie plaatst 50 extra flitspalen...
???

maddox 31 augustus 2023 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 10227288)
???

€15 000 000, uit welke EU subsidieruif wordt dat dan getrokken? En welke van de vriendjes mag er van smullen?

Boduo 31 augustus 2023 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 10227582)
Op spoed ?
Wallonie plaatst 50 extra flitspalen...
???

Op spoed ?
Wallonie wil 5 grote, ultramoderne hospitalen bouwen...
Nog dit jaar te beginnen.
???

maddox 1 september 2023 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 10227917)
Op spoed ?
Wallonie wil 5 grote, ultramoderne hospitalen bouwen...
Nog dit jaar te beginnen.
???

Met geld van wie? Kwestie, het gegenereerde inkomen van het Waalse gewest zelf dekt de Waalse gewest minimum basis-kosten niet eens.

Moet u eens proberen. "Hoi bankier, ik weet het, ik heb al een pak schulden, de hypotheek is al een paar keer Biereco-aans geverhergehypothekeerd, maar ik zou graag nog wat bijlenen, zo'n paar keer mijn jaarinkomen, ik betaal het ooit wel eens terug".

Boduo 5 september 2023 16:39

"Wallonie is gereduceerd tot een derdewereld - land."
B. Koubaa.

Vlad 24 september 2024 05:06

Blijkbaar bestaat de Waalse diplomatie uit twee keer zoveel personeel dan de Vlaamse ... de Waalse export beslaat 12% van de Belgische export ... hoe dikwijls moet men niet omvallen van zulke cijfers voor het begint te dagen ...

Jay-P. 24 september 2024 05:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10413329)
Blijkbaar bestaat de Waalse diplomatie uit twee keer zoveel personeel dan de Vlaamse ... de Waalse export beslaat 12% van de Belgische export ...
hoe dikwijls moet men niet omvallen van zulke cijfers voor het begint te dagen ...

Mag ik het zeggen, Vlad? Ik denk dakket weet:
"Het zal nooit dagen want ze zijn te druk bezig met omvallen!"

reservespeler 24 september 2024 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10413329)
Blijkbaar bestaat de Waalse diplomatie uit twee keer zoveel personeel dan de Vlaamse ... de Waalse export beslaat 12% van de Belgische export ... hoe dikwijls moet men niet omvallen van zulke cijfers voor het begint te dagen ...

Inderdaad.
Ik hoop dat MR en Les Engages daar iets aan gaan doen.

Vlad 24 september 2024 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10413387)
Inderdaad.
Ik hoop dat MR en Les Engages daar iets aan gaan doen.

Lol. De MR, dat is de Waalse diplomatie ...

Nr.10 25 september 2024 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 10230485)
"Wallonie is gereduceerd tot een derdewereld - land."
B. Koubaa.

Dat het wat minder afgelikt is kan geen kwaad. Het zijn de laatste der Galliërs.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be