![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen al het feit dat we lichamelijk uitgerust zijn met een mechanisme om alcohol zo snel mogelijk te verwerken is een aanduiding dat het al heel lang een natuurlijk voorkomend product is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had dit gevonden: Citaat:
Dat komt dus neer op 7 tot 10 gram alcohol per uur die uw lever kan verwerken, en wetende dat de dichtheid van ethanol ongeveer 0.8 g/ml is, hebben we het hier dus over een volume van 9 tot 12 ml. Uw lever kan dus 9 tot 12 ml pure alcohol per uur verwerken. Nu is het inderdaad zo dat vele landen 12.7 ml als een standaard portie aannemen. Ik had 10 ml aangenomen. Het is dus waar dat als je 12.7 ml aanneemt, het enkel met een "betere" lever is dat je dat op een uur kan verwerken. Met een "minder goeie" lever heb je daarvoor een uur en 20 minuten nodig. |
Dirk (56) wordt na 34 jaar ontslagen door AB InBev nadat hij blikje bier van band steelt: “Ik ben eerlijk geweest, dat heeft me genekt”
het is ver gekomen als ge nu niet meer moogt zuipen op de werkvloer. |
Citaat:
Diefstal = diefstal. Het zou ook niet mogen uitmaken hoe lang iemand die steelt in dienst is. |
Citaat:
|
Citaat:
Het eerste dat men toen deed was ons een palet brengen met een bak of vijf bier op. Voor als we dorst hadden. |
Citaat:
Tegenwoordig drink ik ook niet veel meer. Thuis zowieso niets. Op restaurant wel altijd een menu met aangepaste wijnen. Op het einde van de avond heb je dan wel een fles binnen vermoed ik. Op café ga ik niet meer dus dat speelt niet meer. Alleen tijdens festivalseizoen kan het nog wel eens veel worden, maar dat komt ook gewoon omdat je dan in de weer bent van smiddags tot na middernacht. Wat ik nooit begrepen heb is hoe je verslaafd kan raken aan alcohol. Zoals gezegd heb ik perioden gehad dat ik maanden aan een stuk vrij veel drank consumeerde, maar ik heb nooit enig probleem gehad om van de ene dag op de andere pakweg 2 maanden geen druppel aan te raken. |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar is de helft van uw kans om alcoholist te worden, genetisch bepaald. |
Citaat:
|
Ik vind Duvel niet lekker, dus drink ik dat niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De andere kan op een avond 7 pinten zuipen en daarna 3 weken droog staan. |
Citaat:
In geen enkel serieus bedrijf trouwens. |
Citaat:
Westvleteren ;den 12 is goed, maar de Sint-Bernardus is eigenlijk even goed maar eigenlijk , vind ik de blauwe van Rochefort nog beter, Maar dat is geen bier dat ge in grote hoeveelheden gaat consumeren, ... alhoewel, die Sint-Bernardus vloeide op een avond toch vrij rijkelijk moet ik zeggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be