![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat er niet één belgicist zou gejengeld hebben als de hele school vol Belgische bloedvlaggen was behangen geworden? In naam van de diversiteit? |
Citaat:
Maar een Vlaamse Leeuw moet dan weer de3 Belgische kleuren dragen van de Belgicisten..:roll: De schrik voor de Vlaamse onafhankelijkheid belet hen nu al om nog logisch te denken.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is morgen precies vijf jaar geleden dat Europarlementariër Hans Van Baalen (VVD) samen met zijn partijleider Guy Verhofstadt zijn steun uitsprak aan de pro-Europese betogers in de Oekraïense hoofdstad Kiev. "Toen er veel mensen werden doodgeschoten, belden mijn kennissen me. Ze suggereerden dat het schieten zou stoppen als er Westerlingen op het plein zouden zijn", aldus de liberaal. "Ik ben onmiddellijk gegaan." https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/227...olutie-in-kiev |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat MOET aangeklaagd worden door de lokale afdeling. In het raam van de vrije meningsuiting. |
Citaat:
Hij mag nu als gewone leraar voor de klas gaan staan. Zijn vakboungd heeft hem onvoldoende kunnen 'verdedigen'. |
Citaat:
|
Hebben we Ben Weyts eigenlijk al gehoord hierover ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou een goede psychiater niet kunnen verhelpen aan die waanzin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Link? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be