Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=226)
-   -   Groen overtreedt de kieswet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272045)

daiwa 6 mei 2024 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10351249)
Ik heb dat evenmin horen zeggen door PvdA, Groen etc en dat houdt u niet tegen dat moslimknuffelaars te noemen.

En ik zeg dat het 'in de richting gaat' van. In de zin dat ze het meest van iedereen de nadruk leggen op een streng strafrecht en op het traditionele gezin. Dat valt toch niet te ontkennen?

En wat is daar verkeerd aan?

En ja, PVDA, Groen en Vooruit zijn moslimknuffelaars die van de islam geen kwaad woord willen horen.

daiwa 6 mei 2024 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 10351255)
Redelijk zeker dat er op haar idkaart vrouw staat

Kan best zijn maar dat maakt hem nog geen volwaardige/echte vrouw.

dalibor 6 mei 2024 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10351257)
En wat is daar verkeerd aan?

En ja, PVDA, Groen en Vooruit zijn moslimknuffelaars die van de islam geen kwaad woord willen horen.

Dat mag.

Maar dat zijn ook waarden die de sharia kenmerken.

dalibor 6 mei 2024 12:49

Maar goed. Men is er dus van overtuigd dat Groen de kieswet overtreedt maar geen van die juridische genieën is bereid dat door een bevoegde instantie te laten beoordelen.

daiwa 6 mei 2024 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10351264)
Maar goed. Men is er dus van overtuigd dat Groen de kieswet overtreedt maar geen van die juridische genieën is bereid dat door een bevoegde instantie te laten beoordelen.

Die moeten dat zelf niet doen, dat is de taak van de overheid die moet toezien op het correct verloop van de verkiezingen.

morte-vivante 6 mei 2024 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10351261)

Das flink daiwa, dat verdient een lolly!

quercus 6 mei 2024 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10351261)

Uiteraard is die man geen vrouw. Zijn pruik, bustehouder en vrouwenkleren maken van hem nog geen vrouw. Klinkklare onzin is dat. Het is niet aan de persoon om te bepalen of hij een man of een vrouw is. Dat is vele jaren geleden door de fysieke toestand van zijn ouders (en nog meest de moeder) bepaald op het moment van de conceptie. Hij is en blijft Peter De Sutter.
Maar kijk, de grootste belediging waarmee je Groen kunt doen duizelen is stellen dat zij een partij zijn zoals de andere. Enkele jaren terug zei Myriam Almaci héél fier dat Groen absoluut niet is zoals andere partijen. Zij achten zich daar ver boven verheven.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hen op 09 juni hetzelfde overkomt als wat ze in 2003 meemaakten (toen nog onder de naam Agalev).

Knuppel 6 mei 2024 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10351244)
Het ligt nochtans voor je neus. Strengste programma op vlak van justitie, pleidooi voor traditionele waarden waaronder een voorkeur voor het traditionele gezin, zich afzetten tegen rechten van lgbt-personen...

Tja. Voor jou is het zo te zien op het misdadige af om een voorkeur te hebben voor "het traditionele gezin". Voor de verhevenen de aarde is het "netter" om de voorkeur te geven aan mensen die ongelukkig zijn omdat ze in het foute lichaam zitten.

dalibor 6 mei 2024 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 10351285)
Tja. Voor jou is het zo te zien op het misdadige af om een voorkeur te hebben voor "het traditionele gezin". Voor de verhevenen de aarde is het "netter" om de voorkeur te geven aan mensen die ongelukkig zijn omdat ze in het foute lichaam zitten.

Voor mij is het zaak van elkeen om dat voor zichzelf te beslissen.

Niet voor de politiek om daarin een bepaalde keuze onmogelijk te maken op basis van een opgeheven vingertje

Zipper 6 mei 2024 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10351291)

Niet voor de politiek om daarin een bepaalde keuze onmogelijk te maken op basis van een opgeheven vingertje

ja jong, geslachtsverandering moet even alledaags worden als een tand laten trekken.

Knuppel 6 mei 2024 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10350978)
En daarmee zit je op een lijn met de sharia

Proficiat met je vrienden

Is dat alles?
Wedden dat jij meer dan één punt gemeen hebt met de sharia?

Niet opgeven, Dali! Wie weet wordt het Vlaams Belang ooit de belangrijkste verdediger van de moslims ipv de rood-groene onnozelaars.

daiwa 6 mei 2024 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 10351272)

Krijgen de sportbonden die een omgebouwde man niet erkennen als een echte vrouw ook een lolly?

daiwa 6 mei 2024 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10351274)
Uiteraard is die man geen vrouw. Zijn pruik, bustehouder en vrouwenkleren maken van hem nog geen vrouw. Klinkklare onzin is dat. Het is niet aan de persoon om te bepalen of hij een man of een vrouw is. Dat is vele jaren geleden door de fysieke toestand van zijn ouders (en nog meest de moeder) bepaald op het moment van de conceptie. Hij is en blijft Peter De Sutter.
Maar kijk, de grootste belediging waarmee je Groen kunt doen duizelen is stellen dat zij een partij zijn zoals de andere. Enkele jaren terug zei Myriam Almaci héél fier dat Groen absoluut niet is zoals andere partijen. Zij achten zich daar ver boven verheven.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hen op 09 juni hetzelfde overkomt als wat ze in 2003 meemaakten (toen nog onder de naam Agalev).

2 !

Knuppel 6 mei 2024 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10351291)

Als je dat meende probeerde jij mij niet in het shariakamp te steken.

Citaat:

Het is de politiek die welbepaalde keuzes mogelijk maakt.

Freddie 6 mei 2024 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10351274)

Dat is vele jaren geleden door de fysieke toestand van zijn ouders (en nog meest de moeder) bepaald op het moment van de conceptie.

Dit is de 2de keer dat je dat zo iets op korte termijn schrijft.
De fysieke toestand van de ouders heeft niks te maken bij het geslacht van het kind.
De moeder levert alleen een eitje.
Alleen de vader bepaald het geslacht van het kind.

morte-vivante 6 mei 2024 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 10351333)
Dat is vele jaren geleden door de fysieke toestand van zijn ouders (en nog meest de moeder) bepaald op het moment van de conceptie.

De fysieke toestand van de ouders heeft niks te maken bij het geslacht van het kind.

Tenzij ge het syndroom van swyer hebt

Pandareus 6 mei 2024 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 10351272)

:lol:

Vette Pois(s)on 6 mei 2024 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 10351255)
Redelijk zeker dat er op haar idkaart vrouw staat

meneer petra

quercus 6 mei 2024 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 10351333)

Uw laatste zin lijkt mij een boude bewering. Ik heb geen wetenschappelijke bevoegdheid op dat vlak maar het zou mij ten zeerste verwonderen dat alleen het sperma bepalend zou zijn omtrent de richting (man/vrouw) waarin een bevruchte eicel in het vrouwenlichaam verder evolueert. Ik laat de bevestiging of ontkenning dus over aan mensen die terzake er meer over weten.

De gemuilkorfde 6 mei 2024 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10351214)
't Zal je leren het woord gender te gebruiken voor het geslacht dat op officiële papieren telt.

Dat heb ik dus niet gedaan.
Nog altijd problemen met het lezen...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10351214)
Maar 'k heb je wel begrepen.

Waarna er geen antwoord volgt.
Typisch...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be