![]() |
Die 1-2 tussen CUFI en Jan van den Berghe over het geslacht der engelen duurt hier nu al drie pagina's. Mag ik de vraag stellen wat dat te maken heeft met het Russische imperialisme waarover het openingsbericht gaat?
|
Citaat:
|
Zou de volgende persoon hulp geven op welk vlak dan ook aan Rusland???
Citaat:
Missertje van de Amerikanen om die man te laten gaan???? 8O |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ik geslapen heb, daagt het mij hoeveel hij over Iran, Rusland en Oost Europa te zeggen had. De politiek heeft mij by default meer belogen dan alle christelijke predikanten gecombineerd. En als u zo streng wilt zijn op Charles Lawson, waarom zo timide tegen uw kerkleiders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._homosexuality Het is dankzij de protestanten dat het beest van onder de mat werd gehaald om aan de gehele wereld te tonen. Ik vraag mij af wat de bijdrage van de katholieken hier in was? Er zijn veel protestanten, maar er is maar 1 katholieke Kerk met de paus als hoofd. Vergeet maar niet waar de Nashville verklaring vandaan kwam. Wij vonden geen steun bij katholieken maar tegenwind. Zij conformeren op de wereld en wij roepen tot bekering. |
Citaat:
|
Citaat:
Jan begon door te triggeren en overweegt die optie niet eens omdat mensen zich in het verleden meermaals vergisten. En dat is zijn recht. Hij begon te schieten op een predikant om aan Babylon de grote voorbij te gaan. Dat komt omdat katholieke volgers al lang hun Bijbel niet meer meenemen naar de kerk en dus ook zo goed als geen schriftkennis hebben. Zij hebben de paus als hoofd en niet Jezus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb daarnaast nog mijn eigen mening en mijn redding hangt niet af van een hem of diens kerk. Je kan die waarschuwingen zoals de heidenen in de wind slagen. Maar de koninkrijken dezer aarde staan nog steeds onder invloed van den bozen en dus zekerlijk ook Europa. Dat Europa in een oorlog zal belanden is dus onvermijdelijk, zij heeft gehoereerd met de duivel. |
Citaat:
Wat de katholieke kerk doet is wel te verantwoorden want zij hebben een hoofd in de hiërarchie, wijle niet anders dan Jezus Christus en de Heilige Geest. Wij hebben een rechtstreekse verbinding zonder langs een hiërarchie te moeten passeren die ons aan allerlei rituelen en sacramenten onderwerpt alvorens "waardig" geacht te worden. Waarom richt U mij zo op wereldse zaken, weg van de profetie van Jezus Christus? |
Citaat:
|
Citaat:
Jij verlaagt de Schrift door de profetie niet serieus aan te nemen in het tijdperk waarvoor ze bedoeld is. The time is at hand :lolabove: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be