![]() |
Citaat:
Nuances zijn belangrijk en die het debat daarvan ontdoet, doet dat omdat ze tegenlver de waarheid staan he. |
Citaat:
Ga je ook zeggen dat in Oekraine het niet de Russen zijn die aanvallen, maar de Putinezen, en wie Putinezen en Russen opzettelijk verwart, een belediging voor de wereld is ? |
Citaat:
Zelfs kinderen worden daar neergemaaid als hamas zijnde of wordende. "we schieten kinderen, journalisten dood en schenden alle internationaal recht aan ons laars." De wereld: hmmm ziet er niet koosjer uit. Israël : jamaar er zat een hamas bij. De wereld: "ah ok." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:drinking: |
Citaat:
Buitenlandse invloeden die dat wel doen, zijn een rode vlag. |
Citaat:
Ge moogt gewoon alle mensen haten, er is geen jood, christen, moslim, Griek of heiden meer die daar meer specialer in is dan de andere. De dag dat ge niet meer moogt haten, en momentopnames moogt doortrekken tijdens genocide; zijn we reeds een kritiek punt voorbij. Sue me. |
Citaat:
Het grote probleem als je met een vijandig volk te maken hebt, is te willen "enkel de slechten" treffen. Dat gaat niet. Het is een ganse groep. Als ge onderscheid wilt maken, moet ge daar zoveel energie in steken, en begaat ge toch zoveel vergissingen, dat uw oorlog verloren is. En daar waar het vroeger "jammer" was om "onschuldige" mensen af te maken, is dat tegenwoordig ALTIJD a priori een voordeel. Dus gaan die zeldzame Palestijnse christenen mee op de schop he. |
Citaat:
|
Citaat:
Wel een zeer uitgebreide groep aan tapijtkoppers die mijn persoonlijk comfort ferm verkloten. |
Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur
ach joh kom op er is al 1400 Jaar een islamitische JIHAd met JOodse Holocaust genocides en Massa verkrachtingen van joodse meiden gaande wereldwijd, ook in europa.
De hedendaagse JOODSE ULTRA HI Tech Natie is een Wereldwonder ok en ik moet dit nog beter onderzoeken, dossier maken. Israel heeft per 1000 inwoners dus het hoogste aantal HI Tech en R&D bedrijven tov alle overige naties. Kan Israel dus God's werk zijn, natuurlijk hand in hand en BROEDERLIJK samen met SATAN??? haha haha klinkt idioot maar zonder Satan kan GOD niet inhoudelijk bestaan denk ik vaak. |
Alle signalen tonen dat zowel Israel als Amerika voor een grote verrassing kunnen komen te staan.
Enfin, het is koffiedik kijken wat de rest zal doen. Maar iets zegt mij dat Amerika gedwongen zal worden America daadwerkelijk first te plaatsen waarna een golf van zwarte vlaggen het "heilige land" omsingeld. |
Citaat:
En dan elders voor kopzorgen zorgt omdat er een paar magistraal de mm op de grens weten af te scheren. Stuk per stuk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be