Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Vlaamse partijen verliezen snel leden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=28305)

instromaniac 24 januari 2005 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Mijn lidnummer is alvast 74000 en zoveel

Jah, die nummers beginnen ook bij 73995 ;)

Peace 24 januari 2005 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
Toch niet
3--->4 betekent een stijging van 33,333333....% .
Niet dat ik wil muggeziften ofzo hoor.;-)

Ik vraag me trouwens ook wel af hoeveel leden de BUB heeft.

Je hebt gelijk.

Je hoeft je niet af te vragen hoeveel leden BUB heeft. Je kunt dat zien, ze zitten alle drie op het forum.

Seba 24 januari 2005 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de metser
De afname van het aantal leden van democratische partijen is perfect te verklaren: ze gaan dood.
De toename van het ledenaantal van het VB is ook te verklaren: Ze zijn bijna dood maar hopen op dienstbetoon voor hun (kinderen) dat onder druk van het VB door de democratische partijen ontzegt is.

Is er op deze wereld nog iemand die nadenkt?

blijkbaar niet, daar "zelfs" de Metser de traditionele partijen durft omschrijven als "democratische" partijen...

Gertj3 24 januari 2005 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
blijkbaar niet, daar "zelfs" de Metser de traditionele partijen durft omschrijven als "democratische" partijen...

ze zijn toch democratisch verkozen die partijen?

Bobke 24 januari 2005 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Je hebt gelijk.

Je hoeft je niet af te vragen hoeveel leden BUB heeft. Je kunt dat zien, ze zitten alle drie op het forum.

Dubbelnicks meegerekend ?

CONTRA 24 januari 2005 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Jah, die nummers beginnen ook bij 73995 ;)

Kan niet, mijn echtgenote heeft 1,5 jaar daarvoor, nr 38000 en zo veel :-D

Peace 24 januari 2005 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dubbelnicks meegerekend ?

:rofl: :rofl: :rofl: BUB de partij zonder leden en nog even ook zonder land.

Tijl Uilenspiegel 24 januari 2005 18:34

Betaling Werkloosheidsuitkering

Citaat:

Mag ik eraan herinneren dat mensen van wie geweten is dat ze lid zijn van het VB worden uitgesloten door bv de vakbonden. En als je weet dat die vakbonden zowat een exclusiviteit hebben in de uitkering van de werkloosheidsvergoedingen, dan zou ik (indien ik bv werkloos zou zijn) ook wel uitkijken om me aan te sluiten bij het VB.
Dit is een foute redenering. Ik ben al 30 jaar niet meer gesyndiceerd en ben over enkele jaren terug op brugpensioen gegaan. De eerste dag naar een bureel van HVW (Hulpkas voor Werkloosheidsuikeringen) geweest binnen het uur was alles geregeld. Betaling gebeurt vanaf toen de tweede of de derde van de maand nog geen enkel probleem gehad op drie jaar. Alle benodigde documenten worden langs de post bezorgd.

Luddo 24 januari 2005 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijl Uilenspiegel
Dit is een foute redenering. Ik ben al 30 jaar niet meer gesyndiceerd en ben over enkele jaren terug op brugpensioen gegaan. De eerste dag naar een bureel van HVW (Hulpkas voor Werkloosheidsuikeringen) geweest binnen het uur was alles geregeld. Betaling gebeurt vanaf toen de tweede of de derde van de maand nog geen enkel probleem gehad op drie jaar. Alle benodigde documenten worden langs de post bezorgd.

Tijl, dan heb je geluk. Ik ken ook ene hulpkas waar alles vierkant draait en je van armoe naar de vakbond gaat. "Kwatongen" beweren dat ze daar expres alles overhoop laten lopen om....

Knuppel 24 januari 2005 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3

Leg eens uit door wie, en hoe, de coalitiepartijen precies op 'democratische wijze'verkozen' werden...

Je bedoelt toch dat de burger de partijcoalities vormen?

fernand 24 januari 2005 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Leg eens uit door wie, en hoe, de coalitiepartijen precies op 'democratische wijze'verkozen' werden...

Hij bedoeld natuurlijk dat het Vlaams Belang niet "democatisch" verkozen is.
Wat een giller!

thePiano 24 januari 2005 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang

Tot dan, worden wij behandeld zoals de Joden tijdens WO2.
Men mag zijn mening niet zeggen of ervoor uitkomen of men wordt maatschappelijk gestraft!!!

Erg vind ik dat in een land dat zich democratisch noemt!!!

Als er ook maar een halve gram waarheid zat in je leugenachtig infantiel gebazel, was je al lang van het internet geschopt en kon je je gevoeg in de kerkers van het Antwerps Steen doen. Integendeel, jij en je moaten kunnen hier haast voluit en ongestraft je verknipt racisme en onstuitbare drang tot het criminaliseren en demoniseren van andersdenkenden, moslims, homo's enz. tot in den treure uitleven. Als dat geen quasi onbeperkte meningsuiting is weet ik het ook niet meer.

Knuppel 24 januari 2005 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Als er ook maar een halve gram waarheid zat in je leugenachtig infantiel gebazel, was je al lang van het internet geschopt en kon je je gevoeg in de kerkers van het Antwerps Steen doen. Integendeel, jij en je moaten kunnen hier haast voluit en ongestraft je verknipt racisme en onstuitbare drang tot het criminaliseren en demoniseren van andersdenkenden, moslims, homo's enz. tot in den treure uitleven. Als dat geen quasi onbeperkte meningsuiting is weet ik het ook niet meer.

Tegen wie zeg je het?

Jezelf al eens goed bezig gezien?

thePiano 24 januari 2005 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator
Een partijkaart is toch een garantie voor werk nietwaar thePiano ! Én : hoelang heb je zélf niet naar werk gezocht enige tijd geleden.

Flauwe kul. Ik heb nooit naar werk gezocht, herlees anders deze topic maar van me: thePiano gaat weer aan de slag. Bye bye doppers!

De dag dat ik besliste om weer te gaan werken heb ik precies 1 kwartier gezocht via de website van de vdab http://www.vdab.be/ en exact 1 uur later had ik al weer werk.

Toevallig waren mijn nieuwe werkgevers fanatieke VB'rs maar sinds 11 januari werk ik alweer elders, dus ben ik ook van die ellende weer verlost. Met mijn lidkaart van de SP.a had ik op die eerste job al zeker niet moeten beginnen. :-P

ancapa 24 januari 2005 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3

elke partij toch !
en een pint voor Van Rompuy :-D ;-)

Peace 24 januari 2005 21:12

Citaat:

De dag dat ik besliste om weer te gaan werken heb ik precies 1 kwartier gezocht via de website van de vdab http://www.vdab.be/ en exact 1 uur later had ik al weer werk.

Ik heb die advertentie ook gelezen. "Mannelijke WC dame gevraagd met geestelijke afwijking" :twisted:

Knuppel 24 januari 2005 21:19

Citaat:

Toevallig waren mijn nieuwe werkgevers fanatieke VB'rs maar sinds 11 januari werk ik alweer elders,
Ik kan me levendig voorstellen wat er gebeurde dat je nieuwe werkgevers het predicaat: fanatieke VB-er van je kregen.

Blijkbaar waren ze niet zo fanatiek dat ze een fanatieke rooie werk verschaften...

Gertj3 24 januari 2005 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

tja de drie partijen samen vormen een meerderheid als vdb een meerderheid vond dan zaten zij in de regering maar ze vinden die meerderheid niet dus!

predator 24 januari 2005 23:54

thePiano schreef :

Citaat:

Flauwe kul. Ik heb nooit naar werk gezocht, herlees anders deze topic maar van me: thePiano gaat weer aan de slag. Bye bye doppers!

thepiano, een raar tekstje hoor. Allez, "raar" na het lezen van je de openingspost in je thread van enkele maanden geleden.

1.
Citaat:

Ik heb nooit naar werk gezocht,
... en dit gedurende 18 maanden ...

2.
Citaat:

De dag dat ik besliste om weer te gaan werken ... en exact 1 uur later had ik al weer werk.
Nu heb ik natuurlijk de neiging en de gelegenheid om je in de grond te boren :

Citaat:

thepiano, is dat nu iets om fier over te zijn, OerdOmocraat !
En nochtans zal het worden :

Citaat:

redelijk goed gedaan pianootje !
Je bewijst tenminste dat :

1. een oudere werkloze;
2. na het verteren van de ongewilde ontslagpil;
3. wanneer hij wil;
4. toch snel aan 't werk kan;
5. zei het dan in minder aangename (horeca) omstandigheden.
6. verplicht door te vertellen aan ... lul ... eno2 !

Dus :

Beste Groeten.

Bobke 25 januari 2005 00:06

Citaat:

Toevallig waren mijn nieuwe werkgevers fanatieke VB'rs maar sinds 11 januari werk ik alweer elders, dus ben ik ook van die ellende weer verlost. Met mijn lidkaart van de SP.a had ik op die eerste job al zeker niet moeten beginnen. :-P

Ook al, hoe bent u dat aan de weet gekomen ?
Mochten geen mensen zonder papieren op de bus ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be