AVV |
15 februari 2005 13:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Eén : ma 14/02/05 - In Antwerpen is het assisenproces begonnen over een schietpartij op een scoutsfuif in de buurt van Mechelen twee jaar geleden. Een van de feestvierders maakte toen ruzie, trok een wapen en schoot twee scoutsleiders dood.
    De jongeman trok met een pistool naar de scoutsfuif omdat hij "problemen verwachtte".
  (foto Belga)    De 21-jarige man trok op 3 augustus 2002 gewapend naar de fuif, naar eigen zeggen omdat hij problemen verwachtte.
Na een banale ruzie trok hij zijn wapen en schoot tweemaal in de lucht. Drie jongemannen volgden hem toen hij naar de uitgang liep. Twee van hen werden levensgevaarlijk gewond toen de beschuldigde zich omdraaide en drie kogels afvuurde.
De beschuldigde stond bekend als een neonazi en volgens de verdediging ligt daar de oorzaak van zijn gewelddadig gedrag. Hij "dweepte met extreem-rechts" en wilde zich volgens zijn advocaat Frank Scheerlinck "opwerpen in de groep om respect te krijgen".De families van de slachtoffers zijn een andere mening toegedaan. Ze denken dat het zinloze geweld meer met de persoonlijkheid van de beschuldigde dan met zijn omgeving heeft te maken.
De beschuldigde staat terecht voor dubbele doodslag. Het proces zal naar schatting zeven dagen duren.
De kerel heeft ook zijn idool Hitler op zijn lijf laten tatoueren...:evil:
|
Zo, Brugge Veilig en leefbaar, nu lees je de reacties maar eens op je bovenstaande post. Hopelijk beleef je er veel plezier aan.
Je vind jezelf we een héle kerel zeker. Je laat trouwens geen enkele gelegenheid voorbij gaan om het Vlaams Belang te associëren met het slechtste der aarde.
Maar wat ik niet begrijp, is dat je totaal niet leert uit je fouten.
De mensen pikken die gore onzin van jou niet meer. Het heeft juist het tegenoversgestelde effect.
Kijk maar even naar de recentste opiniepeiling. Die schrijfsels (waarin U zo goed bent) van nazi's, krapuul, mestkevers, debielen ..... hebben afgedaan
BVEL.
Weet U, eigenlijk bent U een zielig persoon. Men zou op dit forum eigenlijk niet meer moeten reageren op dergelijke schrijfsels.
U krijgt het groooote gelijk van U medestanders, maar alle Vlaams Belang forum gebruikers en anderen raad ik aan niet meer op deze onzin te reageren.
Heb na, mijn registratie op dit forum, na 2 maanden gezegd, niet meer te reageren op schrijfsels van BVEL . Wel heb me vandaag nog 1 keer laten verleiden. Maar dit is dan ook de allerlaatste keer.
|