| circe |
18 februari 2005 17:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Zij kunnen toch ergens gaan fitnessen nu? En zonder zich zorgen te moeten maken over hun geloof (als je niet goed weet wat geloof is, misschien eens met Jan Van Den Berghe gaan klappen). Goeie zaak denk ik.
|
Het gaat hem erom dat ze overal kunnen gaan fitnessen maar dit niet wensen omdat ze niet MOGEN van hun vaders, broers of echtgenoten.
Blijkbaar vinden jij en consoorten het een stap op weg naar integratie op apartheidszalen in te richten voor de moslima's.
Citaat:
1. Lees uw eigen statement eens en vraag u dan inderdaad eens af waar de discriminatie ligt (tip: "ik wil geen racist zijn zelle, maar ik kan niet anders" :roll:)
|
Ik geef mijn voorbeeld gewoon om het vergelijk te maken met de moslima's die van hun vader niet buiten mogen. Blijkbaar vind je die vaders niet racistisch, maar mij (met die gewone vergelijking) alreeds wèl!
Ik ruik hier alvast een twee-cijferig IQ.
Citaat:
2. Wat zegt de Koran eigenlijk over discotheken?
|
De Koran die van en voor alle tijden is verbiedt maken van muziek en het drinken van alcohol en zèlfs het zich begeven in plaatsen waar alcohol geschonken wordt.
Misschien kunnen sommige discotheken in deze zich opwerpen om de moslimjongetjes hun geloof wat strikter op te volgen? Volgens jullie redenering zou dat ook al een grote stap naar integratie zijn vermoed ik.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door circe
In elk geval wéét ik al dat in vele stedelijke zwembaden de autochtone meisjes NIET meer dùrven gaan zwemmen tijdens de schoolvakanties.
Zullen we maar zeggen dat DIE islamofoob zijn dan?
|
Misschien hun ouders. Sommigen hebben dat met discotheken.
|
Tja, als je dochter al een paar keer van het zwembad naar huis is gekomen nadat ze werd aangerand door zo'n verrijkende groep jongetjes... dan ga je haar inderdaad verbieden om noch naar het ene noch naar het andere te gaan en ervoor te ijveren om gescheiden zwembaduren en discotheken te hebben. Inderdaad, je hebt het begrepen.
Citaat:
Die heb je al. Namelijk al die buiten de moslima-uurtjes. Alstublieft.
|
Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat de buiten-moslima-uurtjes weldegelijk nog worden opgevuld met uurtjes waar ook moslimjongetjes samen met mijn dochter mogen komen zwemmen.(zonder hun zussen en moeders natuurlijk! die hebben hun privé uren, waar mijn dochter niet binnenmag.)
|