![]() |
dat hebt ge goed door kieken
al eens gehoord van ironie uw reactie is wel heel origineel het zoveelste voorgeprogrammeerde kuddedier dat hier binnen komt boeren |
Citaat:
|
Citaat:
al eens gehoord van een grondwet ? |
Golle denk altijd maar aan 1 ding en dat is cijfers
ne mens die de mensenrechten niet erkend dat is gene mens |
Citaat:
|
Er is weinig respect voor de mensenrechten in ons land
De meeste mensen kan het geen barst schelen Weinig constitunioneel bewustzijn De grondwet ? Wie zeverd daar nu over en dat is eigenlijk juist dezelfde houding als dat vroeger proletariers hadden De meeste mensen zijn nog altijd proletariers lijfeigenen van hun baas - huisbaas - de bank |
Citaat:
|
Citaat:
|
neen over het recht op huisvesting bvb
dat is hier ook wel relevant en niet alleen uw cijferwerk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=4]aub[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gij denkt me sociaal woningskes het probleem ffkes te gaan oplossen ? Allee legt me dan is uit hoe ge de wachtlijst gaat wegwerken van 75000 gezinnen |
Citaat:
16 percent van de mensen leeft in armoede = schending van het recht op een menswaardig bestaan kunt ge van die mensen eigenlijk nog verlangen dat ze de wet respecteren ? dat ze u rechten respecteren ? als eigenaar bvb |
Citaat:
|
Als mijn rechten niet gerespecteerd worden waarom zou ik die van een ander dan respecteren ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Of moeten ze dan intussen maar content zijn met ne pandjesmelker die zo goed wilt zijn om in ruil voor een krot deze mensen een paar jaartjes leeg te melken ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be