Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Live: grote betoging B-U-B!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30810)

Distel 9 maart 2005 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Nee, daar is eigenlijk niemand in geïnteresseerd. Behalve uw soort dan :lol:

Blijkbaar behoort de BUB, die als tegenbetogers vandaag duidelijk geïnteresseerd zijn, dus tot diezelfde soort?

Knuppel 9 maart 2005 17:22

Citaat:

Wie zijn die acht bubbels die zoveel schrik hebben dat ze er zelfs in hun eentje voor gaan betogen?

Of is het toch uit interesse?

Jan van den Berghe 9 maart 2005 17:23

Citaat:

Merkwaardig. En ik die dacht dat jullie tegen de splitsing waren, maar blijkbaar was een verkeerde indruk.

De bubbels liggen blijkbaar ook niet wakker van BHV. Tijd dus om de zaak te splitsen.

Patriot! 9 maart 2005 17:23

Betoging?

Jan van den Berghe 9 maart 2005 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wie zijn die acht bubbels die zoveel schrik hebben dat ze er zelfs in hun eentje voor gaan betogen?

Of is het toch uit interesse?

Of gewoon omdat de doorluchtige Hans I le Grand hen daartoe verplicht had? Of had hij misschien een vat bier beloofd?

Antoon 9 maart 2005 17:26

Straks even naar het nieuws kijken. Ik hoop echt dat ze iets van die bub-betoging laten zien. Het zal zeker plezant zijn.

Knuppel 9 maart 2005 17:27

Citaat:

Betoging?

Om het een betoging te noemen moet je idd ook wat mensen bijeen krijgen die geen mandataris zijn van een politieke 'partij'.

De vraag is dus, hoe noem je de wanhoopsdaad die Hans en co the day after ondernemen?

Distel 9 maart 2005 17:28

http://forum.politics.be/showthread.php?t=28841

Blijkbaar is Patriot van gedacht veranderd. Stond hij in bovenstaande topic maar te liegen? Moet hij van de partijleiding? Wilt hij de vrienden van het FDF niet laten vallen? Gentlemen, place your bets. ;)

Knuppel 9 maart 2005 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Straks even naar het nieuws kijken. Ik hoop echt dat ze iets van die bub-betoging laten zien. Het zal zeker plezant zijn.

D�*t is het antwoord!!!!

Ze begaan wanhoopsdaden om op tv te kunnen komen!!!

muys 9 maart 2005 17:28

Citaat:

't Was maar een kleine blitsactie... Als jullie daar uit proberen op te maken hoeveel leden we hebben moet ik concluderen dat NSV er twee heeft :) Ze waren inderdaad slechts met twee om flyers te verdelen op het 'Vlaams duel' van LVSV ;)

bobke heeft gisteren bij de juffrouw geleerd over generaal guderian wat hem ongetwijfeld aan het denken heeft gezet om zelf een kleine blitzkrieg te plannen.
zo zie je maar, zelfs de bubbels passen nazi tactieken toe

Knuppel 9 maart 2005 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Ik weet niet of jullie voor of tegen de splitsing van BHV zijn, maar mij laat het, net als de meeste Belgen Siberisch koud. Ik vind het dan ook een ware schande dat schijnbaar ál onze politici zich bezighouden met die non-probleem, in plaats van onze echte problemen op te lossen.

Ik zou, uit persoonlijk initiatief, een online-petitie willen maken die de federale regering oproept om deze nonsens te staken en zich bezig te houden met de échte problemen. Wat vinden jullie hiervan?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit land heeft andere problemen dan de splitsing van B-H-V. Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet. Men verspilt kostbare tijd!

Knuppel 9 maart 2005 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muys
bobke heeft gisteren bij de juffrouw geleerd over generaal guderian wat hem ongetwijfeld aan het denken heeft gezet om zelf een kleine blitzkrieg te plannen.
zo zie je maar, zelfs de bubbels passen nazi tactieken toe

8O

Revolutie 9 maart 2005 17:42

Hahahahaha die bub toch

daiwa 9 maart 2005 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote
Het is ni waar he..

Zijn ze er alle acht?

Dat was maar een oefening hé, zie hieronder maar eens totwat de bubbels in staat zijn. :lol:

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Yann
Wij krijgen in crisissituaties 500 000 man op de been als het moet.

Willem 9 maart 2005 17:57

Citaat:

Mensen laten zien dat er ook voor de Vlamingen een alternatief is dat niet tegen meertaligheid is. Straks acties van BUB in Leuven.

Met z'n negenen? ;-)

Willem 9 maart 2005 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Deze keer met 9 man ? :lol:

He getver, je was me voor ;-)

Knuppel 9 maart 2005 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem
Met z'n negenen? ;-)

[font=Verdana]
Citaat:

[font=Verdana]Tuurlijk, de B.U.B. is de spreekbuis van het volk. Alleen weten ze het zelf nog niet.[/font]
[/font]

Willem 9 maart 2005 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
welke media waren er? ben benieuwd...

Vlaams Belang TV?

Willem 9 maart 2005 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Van die 8 (en er was er geen 1 meer) verstond er kennelijk niemand Nederlands. Enkel die BOB'er (die z'n lach niet kon wegsteken) begreep het. 2 minuten later was die BOB'er weg wegens tijdsverlies. Overigens bevond die manifestatie zich in de neutrale zone en mag niemand daar manifesteren. Waarom de BUB wel?

Omdat ze aandoenlijk zijn.

Knuppel 9 maart 2005 18:07

De RTBF, RTL en FI

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be