Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Geslaagde meeting in Overijse! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30894)

Piet Hein 11 maart 2005 08:10

Ik vond de dien koning en kleine helemaal niet slecht.

Knuppel 11 maart 2005 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Zozo, ging er geen 15.000 man zijn? :twisted:

Hoe voorspelbaar die bubbeltjes overigens zijn...

Nog verwonderlijk dat het Vlaams-nationalisme niet dood werd verklaarddoor hans, maar dat zal nog wel komen.

Knuppel 11 maart 2005 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik vond de dien koning en kleine helemaal niet slecht.

Geef mij toch maar de toespraken van de sprekers en vooral die van de laatste: Moons.

strijder 11 maart 2005 09:08

We waren met 2500 man in Overijse .En het was er aangenaam,ik ben blij dat ik er bij was

lievendr 11 maart 2005 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijder
We waren met 2500 man in Overijse .En het was er aangenaam,ik ben blij dat ik er bij was

idd, heel plezant

llore 11 maart 2005 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Geef mij toch maar de toespraken van de sprekers en vooral die van de laatste: Moons.

De meeting was goed, enthousiasmerend tot enkele randdebielen " eigen volk eerst" meenden te moeten roepen. Ongelofelijk

llore 11 maart 2005 11:34

Citaat:

Everytime 11 maart 2005 11:53

8) Ik wist niet dat ook Overijse zijn carnaval had. Maar ja, we leren alle dagen bij.8)

garfield 11 maart 2005 12:04

De meeting was idd. een succes alleen jammer van de beperkte media aandacht.

Paars heeft 5 min moed nodig

Distel 11 maart 2005 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
8) Ik wist niet dat ook Overijse zijn carnaval had.

Waartegen denk je dat er met de meeting geprotesteerd werd?

Citaat:

Maar ja, we leren alle dagen bij.8)
Al slaag jij er anders wel in om dat goed te camoufleren.

Knuppel 11 maart 2005 12:14

Citaat:

8) Ik wist niet dat ook Overijse zijn carnaval had. Maar ja, we leren alle dagen bij.8)

Jouw feestvierders hoort dan ook beter thuis op een grote kermis met één paardemolen zoals in Linkebeek.

Everytime 11 maart 2005 12:17

Citaat:

Jouw feestvierders hoort dan ook beter thuis op een grote kermis met één paardemolen zoals in Linkebeek.

Voor onze betoging was er tenminste media-aandacht. Waarom geen-of dan heel kleine-media-aandacht voor uw meeting?

Jan van den Berghe 11 maart 2005 12:19

Citaat:

Voor onze betoging was er tenminste media-aandacht. Waarom geen-of dan heel kleine-media-aandacht voor uw meeting?

Omdat het niet past in het rode VRT-concept dat er aan Vlaamse zijde wel een maatschappelijke belangstelling en betrokkenheid bestaat voor BHV.

instromaniac 11 maart 2005 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door llore
De meeting was goed, enthousiasmerend tot enkele randdebielen " eigen volk eerst" meenden te moeten roepen. Ongelofelijk

Als de VRT er gefilmd heeft zullen ze zeker weer die kiekens tonen, zoals dat krapuul met hun kale kop in Linkebeek. Als er met Belgische vlaggen gezwaaid wordt moet je natuurlijk weer bij TAK of VVB gaan zoeken naar fotos van zo'n debielen, want onze media gaat natuurlijk niet tonen dat skinheads evengoed belgicistisch kunnen zijn.

instromaniac 11 maart 2005 12:22

Citaat:

Zegt dat dan niet genoeg? In Overijse was er veel meer volk dan dat de racistjes van FDF samen konden trommelen in Linkebeek, dat is een feit. Dat de media er minder aandacht aan besteedt ligt aan de media zelf.

Knuppel 11 maart 2005 12:23

Citaat:

Om de 'goeie' Belgen niet wakker te maken en hen te helpen geloven dat de Vlaamse Beweging allang dood is?

ossaert 11 maart 2005 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Zozo, ging er geen 15.000 man zijn? :twisted:

Nederlands, les 1.245: er is een essentieel verschil tussen 'Op 10 maart moet er 15.000 man zijn' (dat is een wens, een aansporing, zoiets) en 'Op 10 maart zal er 15.000 man zijn' (dat is een voorspelling). Jij reageert duidelijk op de tweede uitspraak, die er niet staat, dus gaat er een rode streep over.

Everytime 11 maart 2005 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Omdat het niet past in het rode VRT-concept dat er aan Vlaamse zijde wel een maatschappelijke belangstelling en betrokkenheid bestaat voor BHV.

In andere woorden steunt de VRT de Franstalige visie van het BHV dossier. Kunnen we dat concluderen?

Everytime 11 maart 2005 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Zegt dat dan niet genoeg? In Overijse was er veel meer volk dan dat de racistjes van FDF samen konden trommelen in Linkebeek, dat is een feit. Dat de media er minder aandacht aan besteedt ligt aan de media zelf.

Je vergeet ook te vermelden dat de Vlamingen meer interesse in politiek hebben dan de Franstaligen. Bovendien zijn er geen Franstalige versies van TAK, VVB, NSV en al uw andere organisaties.

chinees 11 maart 2005 12:35

Citaat:

In andere woorden steunt de VRT de Franstalige visie van het BHV dossier. Kunnen we dat concluderen?

Ze hebben idd moeite met het woord Vlaams uit te spreken zonder schuimbekkend of kokhalzend hun zin af te maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be