Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brussel-Halle-Vilvoorde (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=100)
-   -   !!! BETOGING !!! zondag 29 mei !!! Voorpost !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34900)

Erw 4 juni 2005 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Er waren geen skinheads op de Belgische Manifestatie op 4 mei 2003.

Stel dat er wel waren, wat maakt het uit? Alsof skinhead-zijn iets negatiefs impliceert.

Erw 4 juni 2005 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Mooi geprobeerd, maar helaas. 8)

Zolang de peerdeklop niet vooraan paradeert is het nog niet te erg zeker? 8)

Hans1 4 juni 2005 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
"Er zijn geen Amerikanen in Bagdad!"

Net die foto werd door een krant tegen uw partij gebruikt inzake de interne ruzies die u partij teisteren, maar die door de top worden ontkend.

Waarschijnlijk bent u er nog niet goed van.;-)

Ambiorix 4 juni 2005 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon

En hiermee is aangetoond dat de "neonazi's" (wat eigelijk al totaal ernaast is maar kom) niet bepaald vlaams moeten zijn. Daarbij: de Belgicistische beweging is vele malen kleiner, dus in absolute aantallen is het normaal dat daar ook veel minder van zulke gasten rondlopen.

driewerf 4 juni 2005 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Herken ik daar enkele skinheads?

ik vermoed dat die niet-bestaand skinheads het groepje marginalen van Nation is, vooral actief in brussel rond Hervé Van Laethem

Betweter 5 juni 2005 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
ik vermoed dat die niet-bestaand skinheads het groepje marginalen van Nation is, vooral actief in brussel rond Hervé Van Laethem

Zou me ten zeerste verbazen.

Vlaams-nationalist 5 juni 2005 11:32

Citaat:

U bent de grappigste thuis zeker. Van Laethem zal eens even in een belgicistische optocht meelopen. :lol: Zou mij inderdaad ook héél sterk verbazen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 05-06-2005 at 12:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:

U bent de grappigste thuis zeker. Van Laethem zal eens even in een belgicistische optocht meelopen. :lol: Zou mij inderdaad ook héél sterk verbazen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

U bent de grappigste thuis zeker. Van Laethem zal eens even in een belgicistische optocht meelopen. :lol:[/size]
[/edit]

Patriot! 5 juni 2005 12:57

Van Laethem is een onnozele wallingant, een uitstervend ras.

Patriot! 5 juni 2005 12:58

Overigens, als er al skinheads waren, dan waren het Vlaams-nationale provocateurs. Ja, ze hoorden bij de flaminganten! Er was ook een tegenbetoging (van 5 man, maar ze was er wel :lol:) van FLAMINGANTEN, dus die skinheads horen bij jullie.

Ambiorix 5 juni 2005 13:54

Citaat:

Overigens, als er al skinheads waren, dan waren het Vlaams-nationale provocateurs. Ja, ze hoorden bij de flaminganten!

maar ze liepen bij de belgicisten?
hoe kan dat dan provocatief zijn?

Hoe maak je het onderscheid tussen betogers en "provocateurs"?

Vlaams-nationalist 5 juni 2005 13:54

Citaat:

Overigens, als er al skinheads waren, dan waren het Vlaams-nationale provocateurs. Ja, ze hoorden bij de flaminganten! Er was ook een tegenbetoging (van 5 man, maar ze was er wel :lol:) van FLAMINGANTEN, dus die skinheads horen bij jullie.

Hahahahahahaha, dit is er eentje om in te kaderen. U bent geweldig. :rofl:

Hans1 5 juni 2005 14:14

Citaat:

Van Laethem klinkt nogal Vlaams.;-)

Jan van den Berghe 5 juni 2005 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Van Laethem klinkt nogal Vlaams.;-)

Van de Cauter ook, als u het mij vraagt. ;-)

Jan van den Berghe 5 juni 2005 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Net die foto werd door een krant tegen uw partij gebruikt inzake de interne ruzies die u partij teisteren, maar die door de top worden ontkend.

Interne ruzies? Teisteren? Ach, sommigen zijn met een dode mus al tevreden...

Jan van den Berghe 5 juni 2005 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
NU is inderdaad een tweede Belgische partij. Afgezien van de NU zijn er nog vele andere groeperingen die zich inzetten voor België. Daar u ondertussen een soort "forum-orakel" geworden bent (voor sommigen toch, gelukkig niet voor iedereen), zal u geen enkele moeite ondervinden om deze groeperingen te vinden. 8)

Ik verneem liever rechtstreeks van de bron over welke groeperingen, groepjes, clubjes... het juist gaat.

We hebben reeds: de bubbelsmurfenclub, de vervaarlijke extreemrechtsen van NU...

Patriot! 5 juni 2005 14:40

Goed we zijn het er dus over eens: de skinheads die zich in de Belgische massa bevonden op 4 mei 2003, waren Vlaams-nationalistische provocateurs, gezonden door het extreem-linkse TAK dat met 5 andere zotten ook een tegenbetoging deed.

Jan van den Berghe 5 juni 2005 14:41

Citaat:

Goed we zijn het er dus over eens: de skinheads die zich in de Belgische massa bevonden op 4 mei 2003, waren Vlaams-nationalistische provocateurs, gezonden door het extreem-linkse TAK dat met 5 andere zotten ook een tegenbetoging deed.

En nu het bewijs, bubbeltjes!

Pelgrim 5 juni 2005 14:55

Citaat:

Vlaams nationalisten die vrijwillig met een trikoloor staan zwaaien?
Tak een extreem linkse organisatie?

Patriot-uitroepteken is gisteren goed doorgezakt op café zeker?

Xenon 5 juni 2005 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Vlaams nationalisten die vrijwillig met een trikoloor staan zwaaien?
Tak een extreem linkse organisatie?

Patriot-uitroepteken is gisteren goed doorgezakt op café zeker?

Ik geraak er steeds meer van overtuigd dat BUrB een zelfhulpgroep voor alcoholverslaafden is. ;-)

Kim 5 juni 2005 15:46

Citaat:

Ik verneem liever rechtstreeks van de bron over welke groeperingen, groepjes, clubjes... het juist gaat.

Beste Jan, u blijkt hier op alles een antwoord te hebben (al dan niet correct), dus u zal daar ook wel een antwoord op hebben.

Met andere woorden: zoek het zelf uit. 8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 05-06-2005 at 16:47
Reason:

Citaat:

Beste Jan, u blijkt hier op alles een antwoord te hebben (al dan niet correct), dus u zal daar ook wel een antwoord op hebben.

Met andere woorden: zoek het zelf uit. 8)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[quote=Jan van den Berghe]Ik verneem liever rechtstreeks van de bron over welke groeperingen, groepjes, clubjes... het juist gaat.

[quote]
Sorry Jan, u blijkt hier op alles een antwoord te hebben (al dan niet correct), dus u zal daar ook wel een antwoord op hebben.

Met andere woorden: zoek het zelf uit. 8)[/size]
[/edit]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be