Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Daar ben ik het volledig mee eens, en een dergelijk beleid komt neer op een
win-winsituatie. Wie kan daar nu tegen zijn ?
|
Zulke 'aanmoedigingspremies' bestaan al en zijn een maat voor niks gebleken. Trouwens, volgens prof. de Brabander (UFSIA) zou het sowieso al een economische ramp zijn om de vreemdelingen terug te sturen, en jij wilt er dan nog eens geld bijgeven? Neen, dank u. Laat ze hier, en laat ze zich integreren, in Wallonië spreekt er nu ook niemand meer over de Italianen, ze zijn Belg geworden (Di Rupo, Scifo, Baseggio, Olivieri, ...) en toch blijven ze Italiaans in hart en nieren en qua gevoel ook. Waarom zou dat ook hier niet kunnen?[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Slasty on 06-07-2005 at 13:46
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
Zulke 'aanmoedigingspremies' bestaan al en zijn een maat voor niks gebleken. Trouwens, volgens prof. de Brabander (UFSIA) zou het sowieso al een economische ramp zijn om de vreemdelingen terug te sturen, en jij wilt er dan nog eens geld bijgeven? Neen, dank u. Laat ze hier, en laat ze zich integreren, in Wallonië spreekt er nu ook niemand meer over de Italianen, ze zijn Belg geworden (Di Rupo, Scifo, Baseggio, Olivieri, ...) en toch blijven ze Italiaans in hart en nieren en qua gevoel ook. Waarom zou dat ook hier niet kunnen?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Zulke 'aanmoedigingspremies' bestaan al en zijn een maat voor niks gebleken. Trouwens, volgens prof. de Brabander (UFSIA) zou het sowieso al een economische ramp zijn om de vreemdelingen terug te sturen, en jij wilt er dan nog eens geld bijgeven? Neen, dank u. Laat ze hier, en laat ze zich integreren, in Wallonië spreekt er nu ook niemand meer over de Italianen, ze zijn Belg geworden en toch blijven ze Italiaans in hart en nieren en qu[/size] |
[/edit]
|