![]() |
Citaat:
En vermits ik nergens iets "eenzijdig benadruk", hoef ik op d�*t verwijt ook geen antwoord te geven. Ik ben niet verplicht telkens alle waarden waarin ik geloof te citeren! Wanneer ik aan een post van Wreker antwoord, is er heus geen reden om hem aan het recht op zelfverdediging te herinneren! Dat kent hij wel, hé.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
mjah, uiteindelijk zijn de moslims in London ook de grote slachtoffers... zij gaan nu waarschijnljk het slachtoffer zijn van allerlei fascistische bewegingen die aanslgen gaan plegen... enook, tussen de doden zaten moslims, ff voor de wereldvreemde mesen hier, London is een wereldstand, het loopt er vol Moslim, Katholieken, Hindoes, Protestanten, Atheisten,... moet niet denken dat dat allemaal blanke mensen zijn met ne bolhoed hè, dus JA, de moslims uit the UK in't algemeen zijn nu het grootste slachtoffer, terwijl zij de aanslagen nattulijk ook heel erg veroordelen...
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
en we moeten dit begrijpen en het zijn vrijheidsstrijders en het zijn helden en alle ongelovigen moeten vernietigd worden zalig de armen van geest. De doden en gewonden die vergeten we nu eventjes. Net zoals alle andere slachtoffers van moslimgeweld. Voor mij is iemand die zichzelf opblaast tussen een groep kinderen GEEN vrijheidsstrijders maar een gruwelijk MONSTER. Meer nee, jij vindt dat we begrip moeten opbrengen voor deze monsters en hen zelfs als slachtoffer beschouwen. :evil: |
Citaat:
Ik laat je verder gerust hoor, maar 'k zal telkens reageren als je weer eens moraliseert. Egidius |
Citaat:
Ook fijn te vernemen dat wie zich afzet tegen massale deportaties "moraliseert". Wel, Egidius, dan moraliseer ik maar! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Bedoel je uitspraken zoals deze? Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be