restons courtois |
16 augustus 2005 17:42 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Blijkbaar verandert de splitsing nogal wat voor de Franstaligen anders hadden ZIJ de grondwet niet geschonden EN die 'ongeïnteresseerde' Vlamingen hun zin gegeven.
|
Ja ik had ook liever gezien dat de Vlamingen hun zin krijgen. Maar voor 97,5% van de Franstaligen verandert het niets maar ook heel niets. En ik denk ook voor 97,5 van de Vlamingen dat het niets verandert.
Een referendum "Belgie: Neen - Ja" daarentegen. Dus repeat after the *pib*
"Referendum nu, referndum nu, referendum nu..."
*Pib*
Citaat:
Wie kwam er onlangs even met dit ideetje op de proppen maar trok zijn staart weer als de vliegende bliksem in toen bleek hoe groot de interesse was?
Toch Dieu Di Rupo?
|
Sorry maar ik varstaa geen woord. Wat was met Di Rupo?
*Pib*
Referendum nu, referndum nu...
(Het is toch een goed idee, niet?)[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by restons courtois on 16-08-2005 at 18:43
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Blijkbaar verandert de splitsing nogal wat voor de Franstaligen anders hadden ZIJ de grondwet niet geschonden EN die 'ongeïnteresseerde' Vlamingen hun zin gegeven.
|
Ja ik had ook liever gezien dat de Vlamingen hun zin krijgen. Maar voor 97,5% van de Franstaligen verandert het niets maar ook heel niets. En ik denk ook voor 97,5 van de Vlamingen dat het niets verandert.
Een referendum "Belgie: Neen - Ja" daarentegen. Dus repeat after the *pib*
*Pib*
Citaat:
Wie kwam er onlangs even met dit ideetje op de proppen maar trok zijn staart weer als de vliegende bliksem in toen bleek hoe groot de interesse was?
Toch Dieu Di Rupo?
|
*Pib*
(Het is toch een goed idee, niet?)[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Een referendum "Belgie: Neen - Ja) daarentegen. Dus repeat after the *pib*
*Pib*
Citaat:
Toch Dieu Di Rupo?
|
*Pib*
(Het is toch een goed idee, niet?)[/size] |
[/edit]
|