schaveiger |
27 augustus 2005 09:37 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
U moet toch eens leren lezen, hoor. Op die foto's op die bewuste site staan hoofdzakelijk mensen met de Nederlandse nationaliteit.
Dus op die foto's zult u mij niet vinden, wel op een van de foto's in een van de fotoreportages op de webstek van de IJzerwake. Maar dan wel heel kleintjes.
Of er een goede reden is? Ik zou het niet weten. Nochtans sta ik steeds op de eerste rij van de staanplaatsen. Heel zichtbaar dus.
|
Het zijn niet allemaal Nederlanders en sorry, maar ik vind geen fotos van 2005 op julie website of heb ik de verkeerde link?.
In alle geval, die nederlanders van Alert zien julie ook niet zo goed zitten alhoewel ze het ook over 5000 deelnemers, dus ook niet zo goed geïnformeerd.
En geef toe, moest ik weten dat de leraar van mijn kinderen in zoiets opstapt zou ik toch eventjes een hartig woordje met je directie gaan plegen.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by schaveiger on 27-08-2005 at 10:40
Reason:
--------------------------------
Citaat:
U moet toch eens leren lezen, hoor. Op die foto's op die bewuste site staan hoofdzakelijk mensen met de Nederlandse nationaliteit.
Dus op die foto's zult u mij niet vinden, wel op een van de foto's in een van de fotoreportages op de webstek van de IJzerwake. Maar dan wel heel kleintjes.
Of er een goede reden is? Ik zou het niet weten. Nochtans sta ik steeds op de eerste rij van de staanplaatsen. Heel zichtbaar dus.
|
Het zijn niet allemaal Nederlanders en sorry, maar ik vind geen fotos van 2005 op julie website of heb ik de verkeerde link?.
In alle geval, die nederlanders van Alert zien julie ook niet zo goed zitten alhoewel ze het ook over 5000 deelnemers, dus ook niet zo goed geïnformeerd.
En geef toe, moest ik weten dat de leraar van mijn kinderen in zoiets opstapt zou ik toch eventjes een hartig woordje met je directie gaan plegen.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Sorry maar vind geen fotos van 2005 op julie website of heb ik de verkeerde link?.
In alle geval, die nederlanders van Alert zien julie ook niet zo goed zitten. En geef toe, moest ik weten dat de leraar van mijn kinderen in zoiets opstapt zou ik toch eventjes een hartig woordje met je directie gaan plegen.[/size] |
[/edit]
|