Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   IJzerwake 2005! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=38861)

peace in the world 21 augustus 2005 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
En waarom zou u dat doen? Bent u zo kleingeestig dat affiches verwijderen de enige uitlaatklep voor uw opgekropte frustratie is?

Neje , ik ben tegen vervuiling van de natuur met hoog vervuilende producten :D

peace in the world 21 augustus 2005 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Gezien de weinige aandacht die de Vlaamse beweging/Ijzerwake krijgt in de media is rond de 4500 mensen een mooi getal.

Tja , eigen kamp vindt zijn eigen cijfers steeds mooier hé

van Maerlant 21 augustus 2005 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world

Aaaaaaah, DAAROM zie ik dus nooit BuB affiches![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by van Maerlant on 21-08-2005 at 19:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Aaaaaaah, DAAROM zie ik dus nooit BuB affiches![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Aaaaaaah, DAAROM zie ik due nooit BuB affiches![/size]
[/edit]

peace in the world 21 augustus 2005 18:45

Citaat:

Aaaaaaah, DAAROM zie ik dus nooit BuB affiches!

nee ,; dat is eerder omdat we geen subsidies krijgen ten opzichte van de 11 miljoen € die Vb jaarlijks verspilt aan propaganda

Ambiorix 21 augustus 2005 18:46

Citaat:

nee ,; dat is eerder omdat we geen subsidies krijgen ten opzichte van de 11 miljoen € die Vb jaarlijks verspilt aan propaganda

en hoe zijn die ooit begonnen, denk je?

Stubaf. 21 augustus 2005 18:47

Citaat:

Dat krijgt het VB omdat het zo'n grote partij is, in tegenstelling tot extremistische prutspartijtjes zoals jouw BUUB/FDF-fascisten. Die verdienen geen cent vermits ze niet meer aanhang dan een gemiddelde duivenclub hebben. Vlamingen stemmen Vlaams.

Zwarte Orde 21 augustus 2005 18:49

Citaat:

Tja , eigen kamp vindt zijn eigen cijfers steeds mooier hé

Nope het is een mooi aantal, indien je eerlijk was gaf je dat gewoon toe.

van Maerlant 21 augustus 2005 18:51

Citaat:

Die hebben dan ook kiezers...

peace in the world 21 augustus 2005 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Dat krijgt het VB omdat het zo'n grote partij is, in tegenstelling tot extremistische prutspartijtjes zoals jouw BUUB/FDF-fascisten. Die verdienen geen cent vermits ze niet meer aanhang dan een gemiddelde duivenclub hebben. Vlamingen stemmen Vlaams.

LOL , klagen over transfers en het geld aan de koninklijke familie en 11MILJOEN EURO VERSPILLEN AAN PROPAGANDA LOL

EEN SCHANDE IS DAT

peace in the world 21 augustus 2005 19:00

Citaat:

Die hebben dan ook kiezers...

90% van hun kiezers geven geen kloot om VB , het is gewoon een signaal naar andere partijen.
U verheugt zich gewoon in het ongenoegen van de bevolking en dit vind ik wel spijtig

Ambiorix 21 augustus 2005 19:00

Citaat:

LOL , klagen over transfers en het geld aan de koninklijke familie en 11MILJOEN EURO VERSPILLEN AAN PROPAGANDA LOL

EEN SCHANDE IS DAT

neen, want dat geld werkt systeem-ondermijnend, terwijl de dotaties en de transfers systeem-onderhoudend werken. Snapt u het verschil8)

Ambiorix 21 augustus 2005 19:01

Citaat:

90% van hun kiezers geven geen kloot om VB , het is gewoon een signaal naar andere partijen.
U verheugt zich gewoon in het ongenoegen van de bevolking en dit vind ik wel spijtig

zever, VM is geen blokker.
En wat u zegt is trouwens niet waar, want anders zouden projecten als 'NEE' allang véel succes gehad hebben. Niet dus..

van Maerlant 21 augustus 2005 19:04

Gvd, ambiorix, ik wou net het bestaan van 'NEE' aanhalen als argument! :)

Max van Dietschland 21 augustus 2005 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
:lol:

er waren ook vlaggen van: (in publiek + vlaggenparade!)
TAK (verscheidene afdelingen, aan in- en uitgangen ervoor en erna ook present)
KVHV (Gent, Leuven, ..)
VVB (verscheidene afdelingen, o.a. Antwerpen, Hamme, Nijlen(?), ..)
NVA (M. Demesmaker o.a., maar ook leden en mandatarissen. zelfs nva-jasjes gezien, strikt gezien zou dat niet eens mogen)

u gaat mij NIET wijsmaken dat dit 'extreemrechts' was. daarvoor graag een bewijs (wat u uiteraard niet kan geven, u kletst hier maar op los)

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...x.html?video_1
zie uitleg van M.Demesmaker in deze video.

Vlaams-nationalistische groetjes
Ambiorix

Ik vind het tof van Mark Demesmaker dat ook hij aanwezig was. Dat is tenminste nog iemand binnen NVA die consequent voor het einde pleit van de Belziek ! Helaas voor hem is zijn invloed binnen de NVA beperkt, een groot deel verkiest liever de postjes dan de consequente splitsing van het land. Moest Demesmaker het voor het zeggen hebben binnen NVA, zou de verstandhouding tussen de Vlaams nationalistische partijen misschien een stuk beter zijn dan nu het geval is.

Hij zou ook eens moeten weten hoe negatief zijn ex-collega's bij VTM over de IJzerwake berichten. Het past duidelijk weer niet in het politiek correcte kraam van VTM.

Ik was er natuurlijk ook bij, tot spijt wie het benijdt :twisted: ![edit]
[size=1]After edit by max4westland on 21-08-2005 at 20:06
Reason:

Citaat:

KVHV (Gent, Leuven, ..)
NVA (M. Demesmaker o.a., maar ook leden en mandatarissen. zelfs nva-jasjes gezien, strikt gezien zou dat niet eens mogen)

u gaat mij NIET wijsmaken dat dit 'extreemrechts' was. daarvoor graag een bewijs (wat u uiteraard niet kan geven, u kletst hier maar op los)

Ambiorix

Ik vind het tof van Mark Demesmaker dat ook hij aanwezig was. Dat is tenminste nog iemand binnen NVA die consequent voor het einde pleit van de Belziek ! Helaas voor hem is zijn invloed binnen de NVA beperkt, een groot deel verkiest liever de postjes dan de consequente splitsing van het land. Moest Demesmaker het voor het zeggen hebben binnen NVA, zou de verstandhouding tussen de Vlaams nationalistische partijen misschien een stuk beter zijn dan nu het geval is.

Hij zou ook eens moeten weten hoe negatief zijn ex-collega's bij VTM over de IJzerwake berichten. Het past duidelijk weer niet in het politiek correcte kraam van VTM.

Ik was er natuurlijk ook bij, tot spijt wie het benijdt :twisted: ![/size]

Citaat:

KVHV (Gent, Leuven, ..)

Ambiorix

Hij zou ook eens moeten weten hoe negatief zijn ex-collega's bij VTM over de IJzerwake berichten. Het past duidelijk weer niet in het politiek correcte kraam van VTM.[/size]
[/edit]

Xenon 21 augustus 2005 19:06

Citaat:

2000 of 4000 blijft beschamend weinig

Een opkomst 4500 man vind ik wel veel om op een zondagmorgen in de regen naar een politieke speeches te luisteren.

Hoeveel volk heeft de BUB voor een politieke manifestatie bij elkaar gekregen? 3 man? 7 man?

Ambiorix 21 augustus 2005 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland

inderdaad!

van Maerlant 21 augustus 2005 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Een opkomst 4500 man vind ik wel veel om op een zondagmorgen in de regen naar een politieke speeches te luisteren.

Hoeveel volk heeft de BUB voor een politieke manifestatie bij elkaar gekregen? 3 man? 7 man?

9 man als naast de leden ook de kiezers komen.[edit]
[size=1]After edit by van Maerlant on 21-08-2005 at 20:08
Reason:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon

9 man als naast de leden ook de kiezers komen.[/size]

9 man als naast de leden ook de kiezers komen.[/size]
[/edit]

Kim 21 augustus 2005 19:10

Citaat:

9 man als naast de leden ook de kiezers komen.

Zwak, zeer zwak... 8)

van Maerlant 21 augustus 2005 19:11

De waarheid is soms niet altijd even grappig. ;)

Xenon 21 augustus 2005 19:13

Citaat:

De waarheid is soms niet altijd even grappig. ;)

Toch wel! ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be