Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Ijzerwake: Belastinggeld Voor Nazi's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=38903)

Zwarte Orde 21 augustus 2005 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Vijftien tegen één ? : ................zo kennen we jullie soort wel :roll: ."Man tegen man" pist ge in uw broek 8)

Je kan toch moeilijk verwachten dat ieder netjes zijn beurt afwacht. Wanneer de kans zich voordoet om zo'n belgicist op zijn bek te slaan dan doe je dat gewoon.

Pietje 21 augustus 2005 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Je kan toch moeilijk verwachten dat ieder netjes zijn beurt afwacht. Wanneer de kans zich voordoet om zo'n belgicist op zijn bek te slaan dan doe je dat gewoon.

..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pietje on 21-08-2005 at 18:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:

..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[/size]
[/edit]

vercetti 21 augustus 2005 17:48

Ze hebben hier maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden zitten zeuren dat ze iets gingen doen op de Ijzerwake. Deelnemers aan de Wake repliceerden hierop dat ze er niet goed van gingen zijn als ze zoiets zouden doen.
Ze waren gewaarschuwd.

Wie wind zaait zal storm oogsten.

Zwarte Orde 21 augustus 2005 17:50

Citaat:

..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)

Wij hebben onze plicht gedaan, wie de Ijzerwake komt verstoren moet de gevolgen maar dragen.

Pietje 21 augustus 2005 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Ze hebben hier maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden zitten zeuren dat ze iets gingen doen op de Ijzerwake. Deelnemers aan de Wake repliceerden hierop dat ze er niet goed van gingen zijn als ze zoiets zouden doen.
Ze waren gewaarschuwd.

Dat is pas lef hebben !!!!!!!!!!!! Het beloven, en het dan ook daadwerkelijk doen !!!!!!! Maar met VIJTIEN man één tegenstander te lijf gaan, getuigt van een ONGEZIENE LAFHEID !!!!8)

Kim 21 augustus 2005 17:52

Citaat:

Ze waren gewaarschuwd.

U hoort ons toch niet klagen?

Pietje 21 augustus 2005 17:54

Citaat:

Wij hebben onze plicht gedaan, wie de Ijzerwake komt verstoren moet de gevolgen maar dragen.

Ik hoop dat die persoon klacht neerlegt, want die "ordediensten" (nu ja ..:roll: ) zijn niet officieel,.....................en zijn dus niets minder dan een privé militie 8)

Zwarte Orde 21 augustus 2005 17:58

Citaat:

Ik hoop dat die persoon klacht neerlegt, want die "ordediensten" (nu ja ..:roll: ) zijn niet officieel,.....................en zijn dus niets minder dan een privé militie 8)

De ordediensten hadden hier niks mee te maken, er zijn genoeg getuigen om dat te bevestigen. ;-)

Pietje 21 augustus 2005 18:10

Citaat:

De ordediensten hadden hier niks mee te maken, er zijn genoeg getuigen om dat te bevestigen. ;-)

We zullen maar het "gerechtelijk staartje" afwachten, die er zal komen naar aanleiding van jullie "heldendaden" .8)

Raven 21 augustus 2005 18:14

Citaat:

Vijftien tegen één ? : ................zo kennen we jullie soort wel :roll: ."Man tegen man" pist ge in uw broek 8)

Ik weet zo niet hoor.

Een antwerps café baas heeft eens de flikken gebeld toen enkele Noord-Afrikanen aan het prediken waren voor de Sharia in het Westen. Achteraf heeft men de cafébaas zitten opwachten in de slaapkamer. Ene pakte hem vast in een houtgreep, de andere stond klaar met een ritueel mes om z'n buik open te snijden en z'n darmen eruit te trekken. De cafébaas kreeg dan wel de confortabele gedachte dat het vlug voorbij zou zijn als hij zich niet verzette, maar hij sloeg erin het mes uit de handen te trappen en te kelen als een varken (oh ironie). De daders waren verplicht af te druipen.

Een staaltje Vlaamse moed, ondanks de ver-sissy'ing door de links/multiculturele pers.

van Maerlant 21 augustus 2005 18:17

Citaat:

U weet er meer van? Vertel :mrgreen:

Ik stond er op enkele meters van toen de derde op de oever naast het kanaal werd neergegooid (zelf heb ik natuurlijk een afkeer van geweld, maar die kerel heeft gekregen wat hij verdiende)

Zwarte Orde 21 augustus 2005 18:18

Citaat:

We zullen maar het "gerechtelijk staartje" afwachten, die er zal komen naar aanleiding van jullie "heldendaden" .8)

:rofl:

van Maerlant 21 augustus 2005 18:19

Citaat:

Die imbeciel heeft klacht neergelegd wegens slagen en verwondingen. Al bij al heeft hij niet meer dan 5 sekonden op het podium gestaan.
een overwinning, noemt hansje dat! :rofl:

Stubaf. 21 augustus 2005 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Ik stond er op enkele meters van toen de derde op de oever naast het kanaal werd neergegooid (zelf heb ik natuurlijk een afkeer van geweld, maar die kerel heeft gekregen wat hij verdiende)

Godv ... 'k em spijt dat ik er niet bij was als ik het hier zo allemaal lees. Dat moet daar weer gratis vertier geweest zijn aangeboden door de trollenclub van de BUUUB. Miljaar.

Ambiorix 21 augustus 2005 18:33

Citaat:

8)
dju é, dat heb ik gemist!

van Maerlant 21 augustus 2005 18:37

Ik niet :)
Hoe liep gij daar rond? Wie weet heb ik u gezien.

Ambiorix 21 augustus 2005 18:44

Citaat:

'k verkocht programma-boekskes en liep op het einde met een vlaamse leeuw rond.

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en viavia weet ik nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook zien rondlopen.8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ambiorix on 21-08-2005 at 19:48
Reason:

Citaat:

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en viavia weet ik nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook zien rondlopen.8)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en ik weet nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook gezien.8)[/size]
[/edit]

van Maerlant 21 augustus 2005 19:07

Haha, misschien hebben ik en lomeanor (ook een forum-lid, we waren daar als vertegenwoordiging van N-VA Dilbeek) er eentje van u gekocht.
Er kwam nog een oudere man tegen de verkoper zeggen dat ze op de weide geen boekjes hadden, waarop de verkoper antwoordde dat hij daardoor nog goede zaken kon doen (het was op het jaagpad)

Patriot! 21 augustus 2005 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
ze waren gewaarschuwd + het ging om pure provocatie. Dit soort acties mogen gerust hard aangepakt worden, men wist dat dit ging gebeuren, en het is een dwaasheid zich aldus te begeven in het hol van de 'leeuw'8)

Hier krijgt ge spijt van.

Patriot! 21 augustus 2005 19:52

Citaat:

Ik neem aan dat u ook stoer genoeg bent om de gevolgen te dragen?

Uw naam en adres graag, dan weten we wie we vervolgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be