![]() |
Out of the blue is een excellente documentaire die het UFO fenomeen bekijkt. Het bewijsmateriaal die hier naar voor gebracht wordt is enorm overtuigend , vooral voor de scepticus... Interviews met astronauten, mensen binnen het leger etc. Op een bepaald moment zie je Gordon Cooper (de astronaut van Mercury 8 ) zeggen dat hij een UFO heeft zien landen heeft etc... Ofwel liegen deze mensen ofwel liegen ze niet. En ze hebben helemaal geen reden om te liegen. Waarom zou een nuchtere astrounaut liegen over iets dat 40 jaar geleden is gebeurt?
Het is te downloaden met bittorrent. Hier is de bittorrent link. Om het te downloaden moet je wel eerst bittorrent geinstaleleerd hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als loonslaaf moet je dit niet naar buiten brengen, of je vliegt op straat. Als gepensioneerde kan je je als iets meer permitteren, alsook als je een andere functie beoefent. En so what dat het filmpje op sommige plaatsen geedit is, het journaal is niets anders dan edit gepruts. Het editen is hoogstwaarschijnlijk erg nuttig bij het presentabel maken van de uitzending, zou het dat niet kunnen ? Ik denk dat niemand er een boodschap aan heeft te kijken naar een groep mensen tijdens een tien minuten durende pauze, toch .. ? |
Citaat:
Een gigantische snelheid ontwikkelen in een fractie van een seconde, eventjes een bocht maken van 90°, is niet echt evident hoor, laat de menselijke factor er dan maar tussenuit. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb 1 maal zelf een ufo gezien, en heb nog iets anders meegemaakt dat ik niet wil zeggen. Zo zijn er over de hele wereld honderden miljoenen mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Citaat:
Indien zo'n cover-up mogelijk is in onze suikerbietenmonarchie, waarom zou dat dan niet kunnen in de grootste dictatuur ter wereld ? |
Citaat:
Ik neem aan dat de overheid dingen verborgen houdt voor de burgers, maar ik zie daarin geen bewijs voor buitenaardsen. Ik weet wel waar je op aanstuurt, we hebben het nog al eens kort besproken, dacht ik. Indien we werkelijk uit de ruimte afkomstig zijn of hier 'geschapen' zijn door ruimtewezens om ervoor te zorgen dat zij werkslaven zouden hebben, zal dat toch moeilijk te achterhalen zijn vandaag. Er zijn wel vondsten uit het verleden waar men niet alles van weet, dingen die vragen oproepen. Maar dat wil niet zeggen dat de ufonauten de piramides gebouwd hebben, of de beelden op Paaseiland hebben geplaatst. |
Citaat:
Als ik mijn eigen computer eens bekijk en optel hoeveel dagen ik hem al niet heb kunnen gebruiken in het afgelopen jaar door technische problemen, spyware, virussen, .... dan weet ik genoeg. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wie zegt dat die mensen niet in opdracht handelen om een hoax te verspreiden die de overheid goed uitkomt ? Ik twijfel er geen moment aan dat er allerlei potjes gedekt worden, maar waarom zouden dat buitenaardse potjes (of vliegende deksels) moeten zijn ? |
Citaat:
Ik heb ook laatst een 'UFO' gezien, want alles waarvan je niet zeker bent wat het is, blijft een UFO zolang de verklaring niet op papier staat. Ik stond naar de klare, besterde hemel te kijken in de streek van Dinant en zag er ook een paar lichten bewegen. Ze volgden ook een vreemde koers, dacht ik. Maar die indruk ontstaat al gauw als het een vliegtuig is met knipperende lichten. Ik heb ooit een keer de planeet Venus gezien op klaarlichte dag. Ineens zag ik een bol in de heldere blauwe lucht. Ik weet het nog goed, ik was toen misschien twaalf jaar. Ik ben het ook gaan vertellen, maar hoorde de dag erna van mijn vader die de krant leest, dat er inderdaad op die dag waarnemingen mogelijk waren van die planeet. Zo'n dingen gebeuren wel meer. Ik heb, toen was ik ook nog klein, eens een vurige bol zien zweven in de tuin van mijn grootmoeder. Toen ik naar binnen kwam en dit vertelde, geloofde niemand mij behalve mijn grootmoeder, die zei : 'Je hebt een bliksembol gezien'. Achteraf bekeken denk ik ook wel dat ze gelijk had, ook al waren er mensen die twijfelden aan mijn verhaal. Maar in al deze gevallen zou ik ook kunnen uitroepen: het is een UFO, en terecht nog wel, want voor mij waren al die dingen ongeïdentificeerde voorwerpen. Maar dan denk ik: laat ons toch zoveel mogelijk realiteitszin aan de dag leggen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De kwaliteitsnormen in zulke systemen voor luchtverkeersleiding liggen wel bijzonder hoog hoor .. Welke menselijke uitvinding dan, als het niet verklaarbaar is met hetgeen we vandaag kennen, nog niet in de verste verte he. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be