Foundation |
23 augustus 2005 20:15 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ja, ik denk het. Bubbel Yanneman vertelt dan aan bubbelin Kim het sprookje van keizer Caesar die vernietigend verslagen wordt door de "Belgen" en die daardoor het hele Romeinse Rijk laten instorten. Daarop komt dan opperbubbel Hans I le Grand en die vertelt over zijn reis door het land Aristoteles dat hij na lang zoeken uiteindelijk toch wist liggen. Misschien doet ook paladijn Foundation nog z'n duit in het zakje, al is die waarschijnlijk verbannen daar we niets meer van hem vernemen...
|
U heeft aan humoristische waarde niets ingeboet, beste Jan (er was weinig waarde meer over om aan in te boeten, nvdr). Ach ja, zo ziet men dat zelfs de "beste" flamingant zich wel (meer dan) eens aan ongegronde veronderstellingen en insinuaties bezondigt.
Ter verduidelijking: ik leef dus nog. En nee, ik ben nog net niet verbannen, wat uw wensdromen ook mogen zijn (hou ze droog aub).
Hoewel ik het grappig blijf vinden, heb ik het het afgelopen jaar te druk gehad om mij nog frequent te amuseren met de anale fixatie van de flaminganten op België, die zij hier op een hoekje van het net lustig botvieren.
Allez kzen er is terug me weg, salukes,
Foundation
|