![]() |
Citaat:
iemand die wat denkt te winnen uit een duel daagt dus uit, kiest de wapens, kiest ook het toekomstig slachtoffer niet te vergeten, en kan zich alzo vrijwel verzekeren dat het in zijn voordeel zal uitdraaien dus je kan het bijna vergelijken met een straatgevecht tussen twee personen waarvan de provocateur zijn slachtoffer ( en 'wapen' ) doelbewust 'kiest' het toekomstig slachtoffer wordt trouwens in beide gevallen ( duel versus straatgevecht ) op z'n minst psychisch gedwongen in te stemmen kortom : ik zie er niet veel verschil tussen en eerder een alibi voor vechtjassen een sanctionering te ontlopen |
Citaat:
|
Citaat:
er is meer vlees aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het viel mij op dat - de hedendaagsche studenten zonder zwaard in den cursus verschijnen! - deernen hunnen kuischheidsgordelen niet meer aandoen wanneur heur man ten herberghe gaet! - den Koning niet meer te peerd den stoet der officieren betreedt! - mechanische tuigen de straeten naar mijn kasteel enorm versperren! |
Citaat:
Er komt geen einde aan de zotternijen op dit forum... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
duelleren zoals de dogbrothers (www.dogbrothers.com) is altijd leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voorzien van vele rijmen een parel van een grap Carlgustaaf zal insinueren! (hij houdt niet van veel leren) de verzuurde is nooit rap....:( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be