Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kgoderis
Filip Dewinter zijn reactie was niet meer dan gerechtvaardigd. Hij werd duidelijk alleen naar de studio gehaald om eens goed belachelijk gemaakt te worden. Als je toelaat dat iemand zegt dat iedereen die 2 vingers in zijn neus steeks en de 2 handen op zijn rug gebonden heeft intelligenter is dan Dewinter dan ben je een dweil.Zijn reactie was dus 100% gerechtvaardigd.
|
Duidt het niet op een onmacht om zich mondeling te verdedigen zoals meneer Dewinter zegt: "Mr Jah Jah gaat nog het woord krijgen en ik niet. ik ken dat."? Duidt het niet op een schrik als meneer Dewinter de studio verlaat zodat hij de mogelijkheid niet kan bieden aan De Ceulaer om zijn beschuldigingen te be-argumenteren?
Zijn dit redenen om als gast afstand te nemen van de gastheer? Is dit respect tonen van zij die u ontvangen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kgoderis
JahJah aan de andere kant is een gevaarlijk man, iemand die zonder meer niet verdient om staatburger te blijven in dit land.Het bewijs dat we in een apenland leven is perfect te zien aan het feit dat hij nog altijd de "Belgische" nationaliteit heeft.
|
En aan wat heeft JahJah dat te danken? Omdat zijn kop u niet aanstaat?
|
Als er iets is waar ik niet tegen kan is het domme prietpraat verkopen op een forum, daarbij denkend dat men de slimste is.
Je zit er naast, Pieterjan, op mijn vorig antwoord reageerde je niet, omdat je, als de feiten je onder de neus worden gewreven, je met je mond vol tanden staat.
Je schreef eerder al dat het publiek niet zorgvuldig wordt uitgezocht, omdat ik even later schreef dat het publiek duidelijk aan de kant van FDW stond.
Zelf ben ik ook in de Zevende Dag geweest, vlak na de verkiezingen.
En ik kan je verzekeren dat er dus wel degelijk een keuze wordt gemaakt naargelang de antwoorden die je geeft.
Als spreker is het zelfs nog moeilijker, en kreeg in een heel aantal vragen waarop ik moest antwoorden.
Natuurlijk kan er gemanipuleerd worden, dat was ook nu duidelijk in de uitzending. Het brave neutrale publiek, koos de kant van FDW.
Niet omdat hij zogezegd de 'underdog' is, maar vanwege een rechtvaardigheidsgevoel.
Het is ook duidelijk dat je weinig of niks weet over Jahjah. Niet alleen misbruikt hij onze grondwet, en riep hij vroeger onder 'Al Rabita' zijn achterban op tot een 'Intifada' tegen de overheid en de politie. Niet alleen werd op vraag van de Amerikaanse veiligheidsdienst gevraagd om een onderzoek naar hem in te stellen (dat op veel verzet van Agalev stootte) maar iedereen die het waagt hem met vroeger te confronteren krijgt een proces aan zijn been.
Op de website van AEL werd onlangs een 'blacklist' ontdekt.
"Filip Dewinter diende overigens klacht in tegen onbekenden nadat op een forum van de AEL-webstek een soort zwarte lijst was verschenen van te vermoorden personen. Naast Dewinter prijkten op die lijst ook een aantal politici en journalisten van joodse origine zoals Louis Davids (uitgever van het Belgisch-Israelitisch Weekblad), André Gantman (VLD) en Fred Erdman (SPA)."
Wil je het zover krijgen dat er ook hier moorden gebeuren? Dan moet de aanhoudende 'hetze' en het 'demoniseren' van 10% van onze bevolking maar verder gaan! Gekken lopen er genoeg rond...
Ik geef je deze informatie omdat je na de collaboratie met de verkeerden (blijkbaar een Europese eigenschap!) weer niet moet komen janken van 'Das haben wir nicht gewusst!'.