![]() |
Citaat:
mul-ti-cul-tu-reel??? hoor ik het goed? de BUB pleit voor multicultuur8O en dat horen we dan van een zelfverklaarde rechtse partij (of op zen minst rechtse "frontmannen"): ZEVER in pakskes, hanske. ge maakt uzelf oeverloos belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eén groot Wallonië, waar de franstaligen het voor het ezggen hebben... En waar Frans-sprekende als een hogere klasse beschouwt word!? :? |
Citaat:
Wat is het verschil? |
Citaat:
Ik vraag me trouwens af hoeveel stemmen ze zo ongeveer krijgen... Je krijgt toch stemmen? |
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk niet het einde van het Vlaams nationalisme.
Maar het zou wel eens het begin van het einde van het VB "as we know it" kunnen zijn. Er loopt namelijk terug een klacht wegen rascisme tegen de partij en de gebeurtenissen in Antwerpen zouden er voor kunnen zorgen dat er in het parlement nu wel een meerderheid wordt gevonden om het VB door te verwijzen naar de Raad van State. Als ze daar terug schuldig worden bevonden verliezen ze hun financiering. Edit om stomme spellingsfout te corrigeren |
Citaat:
Z�*elig man, echt zielig. |
U [SIZE=-1]insinueerd dat alle Vlaamsch-Nationalisten racisten zijn...
Dat bewijst uw haat tegen Vlamingen toch wel! [/SIZE] |
Citaat:
Voor de laatste keer, jij zegt: Vlaams Belang is Vlaamsgezind Vlaams Belang is racistisch =>Vlaamsgezindheid leidt tot racisme Dit is volledig hetzelfde als: Ik ben een man Ik ben roodharig =>Man zijn leidt tot roodharigheid Ik ken meer niet roodharige mannen als roodharige mannen... |
Citaat:
Of denk jij dat al die professoren (zeker het vaste kliekje dat telkens voor de camera's opgevoerd wordt) zo objectief en politiek neutraal zijn? Ik vind die Brice trouwens een dikke etter, en vind dat hij in zijn rol van veiligheidsadviseur jammerlijk gefaald is, gezien de veiligheid er niet bepaald op vooruit gegaan is. Ik vraag me trouwens sowieso af of zo'n zelfverklaarde theoretische expert wel deskundig kan zijn. Ik denk dat ervaren speurders van bij Politie of Justitie veel deskundiger kunnen zijn |
[SIZE=4]Wie vindt dat de uitspraak "WALEN BUITEN" minder racistisch is dan de uitspraak "VREEMDELINGEN BUITEN"?[/SIZE]
Als u geen verschil ziet, dan hebt u mijn uitspraken gesnapt. |
Citaat:
Ps: ik ben geen Vlaams-nationalist, ik haat gewoon veralgemeningen. |
Citaat:
|
Ik haat evenzeer veralgemeningen, maar
1) net de Vlaams-nationalisten maken er zich schuldig aan (PS = Wallonië etc); 2) ik heb het recht te zeggen dat de overgrote meerderheid van de Vlaams-nationalisten racistisch zijn t.o.v. "Walen" en soms ook vreemdelingen. Dus stel ik mij ernstige vragen over het nut om voor zo'n ideologie te stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be