![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet allen natuurlijk, maar mijn klanten toevallig weer wel. Nu versta ik waarom een koffie soms 5€ kost ;-) Hun 20 paarden moeten ook eten hebben! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En ik doe dat ook wel een beetje hoor. Tenslotte ben ik heilig voorstander van herverdeling. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee ik geef altijd een eerlijke prijs voorop en het staat u vrij dat te weigeren. |
Gaan we hier nog eens iets ruilen of hoe zit dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik voel me genegeerd en droef :sad: :cry:
|
ik denk dat hier dringend één en ander op een rijtje gezet moet worden
was een paar uurtjes weg en wat een janboel hier allemaal zeg 8O |
Citaat:
|
Voor zover ik kan nagaan hebben we een cadeau X van Restaurateyr Y
als commissie voor de aanwezigheid van Z aantal betalende klanten op de gelegenheid van de actie --------- Dat cadeau kunnen we waarschijnlijk ruilen voor een zwarte 2de handsfiets ------- Veeleisend zijn we feitelijk niet : we hebben alleen maar gedurende 4 dagen per jaar een lap grond nodig groot genoeg om een tent op te zetten ------- In feite kunnen we de "huur" van die lap grond misschien gewoon verdienen met de opbrengst van een pannenkoekenbak - ik maak uitstekende aardappel + spekpannenkoeken en vermits ik dat op een vrijwillige basis reeds jaarlijks voor een autistenwerking doe wil ik me ook nog wel opofferen voor de 4WSers... ge kunt dat bv. combineren met een free 2nd handgoederen geefweggebeurtenis (dus anders als in de kringloopwinkels is alles gratis) ------- Allez Kobaf organizeert dat en geef Uwe pot confituur dan gratis weg... |
Foto's van de pannenkoekenbak te bezichtigen op http://groups.msn.com/1handclapping
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be