![]() |
Citaat:
Dat je een sexloze relatie met je ouders hebt geloof ik best, maar als je begint te zweren op je eerstecommuniezieltje & er zelfs de Voil Jeannetten bij betrekt begin ik toch te twijfelen. :P :wink: |
Citaat:
Het verschil tussen een relatie en een liefdesrelatie is nochtans oh zo overduidelijk........Love maybe? En dat hoeft niet enkel dmv sex bewezen worden. (let op: sex blijft natuurlijk fun :wink: ) Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde. |
Citaat:
Doeme, Elle, jouw verhalen doen me een beetje hunkeren... :wink: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor wat? de knuffel, de warmte, de sex, de liefde, de kilometers rijden als iets tegenzit, de afwas, trilvriendje,...? :D :wink: |
Citaat:
de warmte.............JA! de sex...................JA! de liefde................JA! afwas....................JA! rijden....................NEE! (geen rijbewijs) trilvriendje............Koning Albert? |
Citaat:
PS: de trein is altijd een beetje reizen. Da's mijn motto! |
Citaat:
Any guy who would drive five hours just to see a chick for one is an asshole. If every guy drove around for five hours just to spend one with their girlfriend, we'd fill up the air with so much pollution that we'd all choke on the exhaust, get cancer, and then bake under the sun while our lungs rupture and we slowly die from internal bleeding. source: http://maddox.xmission.com/26_things.html |
Citaat:
|
Mwaha, eten heeft ze elke dag nodig, seks niet. Ik win!
|
Citaat:
|
Jaja, playing the 'respect'-card... Doorzichtig, kerel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sounds like we found a win-win situation. |
Amai zeg, hoe mannen bij tijd en wijlen nogal opofferingsgezind kunnen zijn. :D Ze bieden zelfs de diensten van hunne piet aan voor 'het goeie doel'.....Allemaal gentlemen!
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: Mieke, moesten ze opeens allemaal doodvallen (de mannen) dan zal ik u wel helpen..... :wink: En vice versa of course...Deal? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be