![]() |
Citaat:
|
Citaat:
maar wat heeft dat met rechtspraak te maken wanneer gaan jullie nu eens het essentiële onderscheid maken tussen schuldig en verdacht |
Citaat:
Hoeveel mensen in nood willen jullie niet gewoon terug sturen naar land van herkomst ook al gaan ze daar hun dood tegemoet. Schuldig verzuim, laat me niet lachen :-D |
[quote=Knorretje;1814728]
Citaat:
Citaat:
tenzij dat je nu effe gaat beweren dat er niet zoiets bestaat als een racistische moord ? |
Citaat:
|
Citaat:
verhelderend ! |
Citaat:
|
[quote]
[praha;1814750] Citaat:
Citaat:
Enneuh ... volgens die simpele kansberekening geldt die verdachtmaking even goed voor jou. Nog meer zelfs, mits jij racistische allochtone moordenaars als verijkend ervaart. |
Citaat:
Eigenlijk zijn ze misschien zelfs blij met hetgeen er gebeurd is. Na die vreselijke aanslag waarbij een racist zonder reden mensen neerknalde brengt deze gebeurtenis de zaak weer wat meer in evenwicht. Hoeveel Vlaams belangers zouden er 's avonds een glaasje gedronken hebben om de gebeurtenis te vieren? |
Citaat:
Hoeveel keer zou Yves Desmet en karel Degucht zich al zat gezopen hebben omdat hun lijkenpikkerij ivm het 'godsgeschenk' HVT anders uitdraaide dan ze wilden, ondanks de wekenlange intensieve medewerking en propaganda van de regimezender- en kranten? |
Citaat:
Het komt er op neer dat je als allochtoon dus hoe dan bij voorbaat al in fout bent. |
Citaat:
Ze gingen vooral lopen omdat ze 'onschuldig' waren, n'est-ce pas, want onschuldige mensen gaan immer lopen... Of was omdat hun onschuldig kopje al prijkt in het fotoboek van de politie? Die laatste zin laat ik voor jouw rekening. Het onthult veel over uw onbewuste vooroordelen. Betrapt ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de Grote Markt staat men nu gezellig met Bart Peters te buikdansen op Marokkaanse muziek, ter gelegenheid van Vlaanderen Feest.
Toepasselijk? EN BART PETERS ZINGT op de noten van pseudo Arabische buiknootjes!! HAHAHA. Bart Dhimmi Peters. |
Citaat:
|
Ja, sorry; het is geen Marokkaanse, maar Algerijnse muziek.
:oops: ik schaam me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be