Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Slachtoffer extreem rechts geweld ontwaakt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53512)

Bobke 11 juli 2006 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1815058)
Dat kan hij ook niet meer vanwege de hersenbeschadiging maar soit gij geeft de gezondheid van de man dus de schuld dat hem nog leeft. Demoor is gestorven aan een hersenvliesontsteking. Demoor had het evengoed een half uur later kunnen begeven zonder toedoen van geweld en had een andere stressfactor de dader geweest.

Ik vernam dat hij zelfs kanker zou gekregen hebben als hij was blijven leven.

praha 11 juli 2006 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1815176)
Daar zit het hem nu net... Demoor is gestorven aan een hersenvliesbloeding, een bloeding die veroorzaakt werd door de plotse opwinding (enorme stijging van de bloeddruk).

Die plotse opwinding werd veroorzaakt door de agressie van die zes jongeren. Er is dus wel degelijk een causaal verband m.i.

vervelende zaak he... plotse opwinding ;-)
stel je maar es voor dat ge plots doodvalt tijdens een leuke opwindende 09-lijn conversatie

Figy 12 juli 2006 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1815176)
Die plotse opwinding werd veroorzaakt door de agressie van die zes jongeren. Er is dus wel degelijk een causaal verband m.i.

Inderdaad.

En dan even de titel van deze topic vervolledigen:

Slachtoffer extreem rechts geweld ontwaakt, een slachtoffer van extreem allochtoons geweld ontwaakt (meestal) niet!

Ok het is maar een topic titel maar ik ben het er niet eens mee. De dader was een skinhead, waarschijnlijk ook racistisch ingesteld, maar om daarom in de titel de noemer "extreem rechts" te gebruiken vind ik bedroevend. Daarom dat ik de lijn even doortrok, om te laten zien hoe belachelijk het eigenlijk overkomt, hieronder nog zo een voorbeeld:

Dus als een vegetariër een gewelddaad pleegt is het extreem links geweld? Vegetariër = geen vlees = Groen! = extreem links. Goe bezig!

Greetz 8)

Internaut 12 juli 2006 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1814426)
Kim, in die kringen hoort de vrouw af en toe nu eenmaal een goed pak slaag te krijgen.

Je bedoelt de Islam ? 8)

daiwa 12 juli 2006 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1813998)
De politie zit vol vlaams blokkers dus zo toevallig zal dat niet zijn.

De politie plaatst niemand onder aanhoudingsmandaat en heeft er dus niets mee te maken.

Paulus 12 juli 2006 05:46

Volgens mij distancieert het Vlaams Belang zich openlijk van skiheads. Ze zijn uitgesproken niet welkom in de partij. Net zoals neo-nazis trouwens.

Paulus.

Chyron0 12 juli 2006 06:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1813988)
Het nieuws is al een dag oud. Maar die 50 jarige kleurling die ineen is gestampt door skinheads is eindelijk ontwaakt en het gaat niet goed met hem blijkbaar. Veel hersenschade.

Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voor dat men echt optreed tegen de haatzaaierij van het blok? Het VB is de grootste verantwoordelijke voor het onveiligheidsgevoel in vlaanderen.

Wat heeft het VB met die skinheads te maken ?
Goedkope stemmingmakerij, uit de lucht gegrepen desinformatie.
Zowel nazi's als communisten wisten het in het verleden al heel goed : besmeur je tegenstanders gerust met leugens, er blijft altijd wat van hangen.
Tegenstanders beschadigen is spotgemakkelijk, je mag liegen als de pest en enkel je haat als leidraad nemen.
Het enige wat je niét mag hebben, is scrupules en intellectuele eerlijkheid. Jij bent niet bezwaard met het één noch met het ander en bijgevolg floreer je volop in edele kunst van de goedkope beschadiging.

ancapa 12 juli 2006 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1813988)
Het nieuws is al een dag oud. Maar die 50 jarige kleurling die ineen is gestampt door skinheads is eindelijk ontwaakt en het gaat niet goed met hem blijkbaar. Veel hersenschade.

Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voor dat men echt optreed tegen de haatzaaierij van het blok? Het VB is de grootste verantwoordelijke voor het onveiligheidsgevoel in vlaanderen.

wat hebben ze met elkaar gemeen ? de toespraak niet gehoord van 14 mei 2006 :oops:

ancapa 12 juli 2006 06:37

Basil... go back to Fawlty Towers and educate Manolo from Barcelona !

Manolo is even smarter than you ! :lol:

Rr00ttt 12 juli 2006 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 1815341)
Volgens mij distancieert het Vlaams Belang zich openlijk van skiheads. Ze zijn uitgesproken niet welkom in de partij. Net zoals neo-nazis trouwens.

Paulus.

Bovendien zijn skinheads helemaal niet per definitie rechts...

ancapa 12 juli 2006 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1815058)
Dat kan hij ook niet meer vanwege de hersenbeschadiging maar soit gij geeft de gezondheid van de man dus de schuld dat hem nog leeft. Demoor is gestorven aan een hersenvliesontsteking. Demoor had het evengoed een half uur later kunnen begeven zonder toedoen van geweld en had een andere stressfactor de dader geweest.

si si si, ioe aaarrrr rrraaaiiieet :roll: Manolo from Barcelona

hersenvliesontsteking

Kim 12 juli 2006 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 1815341)

Paulus.

Sta me toe daar eens goed mee te lachen... Openlijk distanciëren ze zich misschien om een ietwat goede perceptie naar voren te schuiven.

Als je het VB echter wat langer kent, dan weet je wel beter... Die mannen kan men altijd goed gebruiken om hun "knokploeg" uit te breiden. Vraag overigens maar eens aan de gemiddelde skinhead voor welke partij hij stemt. CD&V zal het alleszins niet zijn.

PAJOT 12 juli 2006 07:32

ik ben nog nooit neo-nazi's tegengekomen in het VB. Toch distantieert men zich daarvan bij het VB.

Meer kan een partij niet doen wat redelijkerwijs in haar macht ligt.

Knorretje 12 juli 2006 07:44

Citaat:

Kim; Vraag overigens maar eens aan de gemiddelde skinhead voor welke partij hij stemt. CD&V zal het alleszins niet zijn.

De BUB dan .... mits je hun stemgdrag zo goed schijnt te kennen. :-P

Kim 12 juli 2006 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje (Bericht 1815387)
De BUB dan .... mits je hun stemgdrag zo goed schijnt te kennen. :-P

De skinheads die ik tot hiertoe heb gezien hebben meestal een tattoo van de Vlaamse Leeuw, sommigen met daarnaast zelfs een tattoo van een hakenkruis.

De kans is dus zeer onwaarschijnlijk dat ze BUB stemmen.

Knorretje 12 juli 2006 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1815410)
De skinheads die ik tot hiertoe heb gezien hebben meestal een tattoo van de Vlaamse Leeuw, sommigen met daarnaast zelfs een tattoo van een hakenkruis.

De franstalige skinheads ook ?

Kim 12 juli 2006 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje (Bericht 1815414)
De franstalige skinheads ook ?

De Franstalige skins zal je eender terugvinden bij FN of RWF dan bij BUB.

baarle 12 juli 2006 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa (Bericht 1815369)
Basil... go back to Fawlty Towers and educate Manolo from Barcelona !

Manolo is even smarter than you ! :lol:

Onze Bazilfawlty kan zich effe niet meer controleren en gaat volledig uit de bol:

Brecht Laitem 12 juli 2006 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1815379)
Vraag overigens maar eens aan de gemiddelde skinhead voor welke partij hij stemt. CD&V zal het alleszins niet zijn.

Ok, en we verbieden het VB zodat ze bij de volgende verkiezingen niet kunnen opkomen. En dat marginaal groepje skinheads stemt vanaf dan volop CD&V (of BUB :-P). Is de CD&V dan racistisch? Waarmee ik alleen wil zeggen dat het logisch is dat die skinheads op het VB stemmen omdat het de enigste partij is die iets wil doen aan het vreemdelingenbeleid.

Toen die extreem-linkse groene al die macdonalds in de fik stak was dit toch ook niet de schuld van het toemalige agalev en heb ik niemand horen roepen dat agalev de grote verantwoordelijke was voor deze daden.

Chyron0 12 juli 2006 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1815410)

Je bestudeert (half)naakte skinheads ?

Ik heb de ervaring nog niet gehad. Vertel verder.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be