![]() |
Re: De Volksverrader.
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... | "Only4News" <[email protected]> wrote in message | news:[email protected]... | > | > Dat kwaliteitskranten rekening moeten houden met "democratische | > basisbeginselen" | > kan niet ernstig genomen worden, net zoals b.v. het veel gebruikte | > "democraaaaaatische partijen". Kwaliteitskranten (en dus ook partijen) | > kunnen | > uitsluitend gedijen in een democratie. | > Een kwaliteitskrant dient journalistiek te bedrijven conform de | > deonthologische | > code van de journalistiek. Indien er niet aan deze voorwaarde voldaan | > wordt, | > kan er m.i. geen sprake zijn van een kwaliteitskrant. | > Groeten | > | | Kletskoek. | In een dictatuur zal die *deontologische* code er allicht anders uitzien; Let wat minder op fouten en leer begrijpend lezen... | daarover hebben we vanwege een voor racisme veroordeelde partij al enige | alarmerende signalen opgevangen. Doet niets ter zake, het gaat over kwaliteitskranten. Groeten |
"uncle" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Lambert" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> De woorden zoals "vrindschap" en "erghste" is misschien te >> verdedigen in een literaire tekst maar is in het gewone >> taalgebruik potsierlijk en gewoon fout. >> > > de woorden *zijn* > Enig inzicht in de congruentie van o. en pv. is je wel volkomen > vreemd, hé vrind. > En voor de rest ene Kowlierse welgemeende FY,- en zoals mijn > vriend Vermetele dat zo onovertroffen kon zeggen: Next! > u. Ik herhaal: "je taalgebruik in dit forum geeft blijk van veel pretentie die je zelden of nooit met inhoudelijke argumenten kan waar maken". Je reactie bevestigt mijn bewering. Overigens: wat is "Kowlierse", "FY", "Vermetele"? En wat is er zo onovertroffen aan "next!"? Lambert |
"Lambert" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Ik herhaal: "je taalgebruik in dit forum geeft blijk van veel pretentie > die je > zelden of nooit met inhoudelijke argumenten kan waar maken". > Inhoud?! Elke van mijn sententies heeft méér inhoud dan al het rechtsche geblaat dat hier door Behangers van je soort al geproduceerd is. De vorm *is* de inhoud, beste ietwat trage jongen. En zwijg me van jullie 'argumenten': voer voor analfabeten,- zK. u. |
On Tue, 08 Aug 2006 22:18:45 GMT, Lambert wrote:
> "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> "Lambert" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> De woorden zoals "vrindschap" en "erghste" is misschien te >>> verdedigen in een literaire tekst maar is in het gewone >>> taalgebruik potsierlijk en gewoon fout. >>> >> >> de woorden *zijn* >> Enig inzicht in de congruentie van o. en pv. is je wel volkomen >> vreemd, hé vrind. >> En voor de rest ene Kowlierse welgemeende FY,- en zoals mijn >> vriend Vermetele dat zo onovertroffen kon zeggen: Next! >> u. > Ik herhaal: "je taalgebruik in dit forum geeft blijk van veel > pretentie die je > zelden of nooit met inhoudelijke argumenten kan waar maken". > > Je reactie bevestigt mijn bewering. > > Overigens: wat is "Kowlierse", "FY", "Vermetele"? En wat is er zo > onovertroffen aan "next!"? > > Lambert Uncle waagt zich tegenwoordig aan Engels ook. De uitdrukking "He is so full of shit" zal hij dus ook wel "begrijpen". :) -- Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha. http://users.pandora.be/dvg/ |
On Wed, 9 Aug 2006 00:54:37 +0200, uncle wrote:
> "Lambert" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Ik herhaal: "je taalgebruik in dit forum geeft blijk van veel pretentie >> die je >> zelden of nooit met inhoudelijke argumenten kan waar maken". >> > > Inhoud?! > Elke van mijn sententies heeft méér inhoud dan al het rechtsche geblaat dat > hier door Behangers van je soort al geproduceerd is. De vorm *is* de inhoud, > beste ietwat trage jongen. > En zwijg me van jullie 'argumenten': voer voor analfabeten,- zK. > u. De vorm is verward, de inhoud is idd ook verward. Met uw "sententies" kunt ge misschien een groepje 10-jarigen imponeren, maar geen volwassenen. -- Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha. http://users.pandora.be/dvg/ |
uncle schreef:
>> Maar oude man toch, lukt het nog een beetje te volgen in deze moderne >> tijden? > Ongeletterde kwispels als jij zal ik nooit volgen, jongeheer (tweede > betekenis in den Dikken). *Geeuw* |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be