![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Genre: "deze vrouw deelt mijn interesses, ik zal dus interessante conversaties met haar kunnen hebben, plus ze heeft zoals ik vast werk, dus tezamen zullen we een mooi huis kunnen bouwen, en kunnen leven zonder geldzorgen" :| |
Citaat:
zelfde studie, zelfde familie achtergrond, keurig allemaal. had dat van sommigen niet echt verwacht, zo burgy. |
Citaat:
Aan liefde zit natuurlijk ook een gevoelsaspect aan: dat is de oorsprong, daarop is het gebouwd. Wat je daar daarna mee aanvangt, de keuzes die je op crisismomenten maakt, de ruimte die je samen weet te creëren etc: dat allemaal bepaalt imho of er plaats komt voor liefde. |
Citaat:
balen dat ik je voor was |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefde maakt veel kapot ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
love is fine, but you can't hold it like a g..
|
Citaat:
|
Liefde is de vanzelfsprekendheid en het gemak waarbij twee mensen elkaars leefomgeving beïnvloeden, verdedigen en verzoenen met als doel het in een onvoorwaardelijk vertrouwen samenleven en liefhebben.
Of. Als je 'liefhebben' vervangt door haar eigen definitie. Liefde is de vanzelfsprekendheid en het gemak waarbij twee mensen elkaars leefomgeving beïnvloeden, verdedigen en verzoenen met als doel het in een onvoorwaardelijk vertrouwen samenleven en de vanzelfsprekendheid en het gemak waarbij twee mensen elkaars leefomgeving beïnvloeden, verdedigen en verzoenen met als doel het in een onvoorwaardelijk vertrouwen samenleven en liefhebben. Dat laatste 'liefhebben' kan je blijven vervangen .... Liefde is de vanzelfsprekendheid en het gemak waarbij twee mensen elkaars leefomgeving beïnvloeden, verdedigen en verzoenen met als doel het in een onvoorwaardelijk vertrouwen samenleven en de vanzelfsprekendheid en het gemak waarbij twee mensen elkaars leefomgeving beïnvloeden, verdedigen en verzoenen met als doel het in een onvoorwaardelijk vertrouwen samenleven en de vanzelfsprekendheid en het gemak waarbij twee mensen elkaars leefomgeving beïnvloeden, verdedigen en verzoenen met als doel het in een onvoorwaardelijk vertrouwen samenleven en liefhebben. Tot in de eeuwigheid. Liefde heeft dus de vorm van een fractal. ![]() |
Liefde is zalig en vernietigend.
Odi et amo, dolorem sentio Timeo amorem, cur excrucior? Fortasse requiris, sed nescio Lacrimae me obruent, odi amor. Of, het origineel: Odi et amo. quare id faciam, fortasse requiris? nescio, sed fieri sentio et excrucior. |
Maar laat ons allen eerlijk zijn: eerst komt de geslachtsgemeenschap, daarna komt misschien de liefde.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu zijn we er :mrgreen: |
Citaat:
:-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be