![]() |
Citaat:
|
Citaat:
-naar eerste aanleg lijkt niet direct een bevordering... |
Citaat:
|
[quote=Tegendradigaard;2458459]
Citaat:
Citaat:
|
[quote=filosoof;2458857]
Citaat:
Dan heb jij daar geen probleem mee he.... |
Of een wet die zegt : iedereen die ooit een dubbele nick heeft aangemaakt op een discussieforum en daarbij tegen zichzelf praat, zichzelf gelijk geeft en van die dubbele nick gebruikt maakt om zijn tegenstander te kunnen beschimpen zodat hij zelf met zijn originele nick een air van rechtvaardige democraat en hoogstaande filosoof aan te meten moet voor eeuwig en altijd van het internet gebannen worden.
als die wet democratisch gestemd zou worden... dan heeft filosoof daar geen probleem mee... |
Citaat:
|
Niet als hij recht spreekt..
|
Citaat:
|
[quote=filosoof;2458857]
Citaat:
scheldwoorden zijn geen antwoord waard !!! |
@burns,
mag ik je vragen om je post zo aan te passen dat het voor iedereen duidelijk wordt dat het FILOSOOF was die de quote heeft uitgesproken. Nu is het net of ik dat gezegd heb. brrrrrrr wat een nachtmerrie... today may be the day that i'm mistaken for "Filosoof"...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo amuseren?: "belgie beloont zijn beulen..."
Heb ondertussen nagegaan wat een "belg" is. Bllijkt een paardensoort te zijn. |
Citaat:
Wel hypocriet van de correcten dat men eerst alle wapens smeed... maar dan de handen in onschuld wast als een francofiele rechter de wapens gebruikt. |
Ik gok op luiheid. ik ken namelijk niemand vanwie ze schrik moeten hebben. Desnoods zal ik die wel op hun bakkes geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als minderheid kun je enkel jezelf buitensluiten. Kijk naar het VB! Onder belgen in de minderheid en door de anderen aan te vallen sluiten ze zich gewoon buiten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be