![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=4JP1ovYySoM Samratje ziehier uwen imam Als je niet graag ratje hoort wil ik wel ook galouf zeggen;-) Tataa m'n moslimratje:lol: |
Citaat:
+n hele boel kant -en- klaar voedsel, zelfs als het niet vermeld word...het is immers spotgoekoop, vermits er zo veel varkenskwekers zijn in onze gewesten. Zelfs in lipstick, en andere kometica vind je varken: inderdaad word dit gemaakt met fijngemalen dierengebeente, waaronder varkensbotten... smeert ge ooit wat lippenstift of "schmink" op uw lippen en wangen, Samrah? Dan hebt ge varkenvlees over uw tronie gesmeerd:lol: Zelfs in ons grondwater vind je sporen van varken terug. "Wie met de hond slaapt, krijgt zijn vlooien" zegt men.Door in ons land te verblijven-vrijwillig-raakt ge door varken besmet! Onvermijdelijk.En dus worden de poorten van het paradijs voor u gesloten.Gij komt daar trouwens toch al niet binnen, vermits ge een vrouw zijt.Of wist ge dat niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
T'moet leuk blijven of ze blaast zich nog ergens op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat had God opgelegd aan alle gelovigen. Alleen houden de christenen zich op dat punt niet aan het Oude Testament. Waarom niet, het is mij een raadsel. |
Citaat:
In hun land van herkomst, is het meestal een of andere aap die het voor het zeggen heeft. Landen zoals Tunesie, Jordanie, Turkije, Algerije, Egypte, ... en ja zelfs Saoedi Arabie, daar zijn ze moslims liever kwijt dan rijk. Bidden kan nog net (als het maar niet teveel is), maar debat, groepering of vrije meningsuiting is daar bij wet verboden! Probeer daar maar eens te zeggen, dat het staatshoofd zijn islamitische plicht niet oppakt, om zich in de Israelisch/Palestijnse kwestie zo apatisch op te stellen. Geloof me maar. Hier is het voor de Moslims eerder een paradijs, dan een hel! (En dan spreek ik niet over het beramen van een aanslag of terrorisme) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rat is natuurlijk niet heel vriendelijk, maar zinkt in het niets naast "ongelovig stuk uitwerpsel". |
Citaat:
Mij is het een raadsel hoe mensen het woord van andere mensen als goddelijk kunnen beschouwen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be