![]() |
[quote=carlgustaaf;2280793]
Citaat:
|
Tot welke sekte zou die Pajot eigenlijk behoren?
|
Citaat:
Het is erg dat de Vlaamse regering zich met deze nonsens bezig houdt i.p.v. nuttig werk te leveren. :roll: |
Het is indd al veel verbeterd ja dat geef ik grif toe maar toch kan het nog altijd beter, de uitspraken van sommigen hier op het forum kunnen dat alleen maar staven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het bespreekbaar maken van seksualiteit op een volwassen manier in de scholen misschien meer kan helpen dan een sensibiliseringscampagne van de regering. Ik ken enkele Nederlanders, en als ik hoor hoe in Nederland op school omgegaan wordt met dit soort onderwerpen, chapeau. Ik kreeg tijdens één uurtje biologie de voortplanting uitgelegd, op een leeftijd dat heel de klas wel al wist hoe dat in zijn werk ging. Het gedeelte "seksuele variaties" beperkte zich tot het zijdelings vernoemen van homoseksualiteit, en dat was het dan. |
Citaat:
Iets anders nu, staat op dit forum zoiets als "homofiel gedrag is normaal in de dierenwereld". Wil dit dan zeggen dat "homo's" erkennen te leven als dieren en dus hun gedrag zelf als beestachtig beschouwen of hoe ziet men dat? Hopelijk stoort deze vraag de roze gemeenschap niet en begrijpen ze dat dit alleen een vraag inhoud wat betreft een thread geopend door mischien één van hun leden. |
Citaat:
|
Citaat:
Jongeren van rond de twintig zijn grootgebracht met dit soort paternalistische overheidspropaganda. Wie met hen praat, weet dat de meerderheid de betutteling kostsbeu is. Vaak krijgt hetgeen de overheid afraadt een "coole" status voor hen. De overheid dient zich te onthouden van propaganda, "dwingende" adviezen en betutteling in het privéleven van de burgers. Vooral dient een democratische overheid zich te onthouden van het beïnvloeden van de ideeën. Ze heeft daar geen mandaat voor. De overheid moet integendeel goed luisteren naar wat de burgermeerderheid wenst, en dat in beleid omzetten. Elk andere houding dient gebrandmerkt te worden als niet te tolereren autoritarisme. |
Citaat:
Er valt geld te verdienen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ideeënevolutie en gedragsverandering komen voort uit je eigen realiteit, niet uit overheidspropaganda. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U bent 60 jaar te laat geboren, Pietje. Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be