![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, driewerf werkt gewoon te hard
|
[quote=De Garde;2276320]
Citaat:
|
Wat ik wel eens zou willen weten is hoeveel leden elke partij heeft. Misschien is dit niet bekend, of indien toch zijn de cijfers wel betrouwbaar?
|
Citaat:
VLD: 85.000 SP.a: 67.641 Vlaams Belang: 18.500 N.VA: 10.200 Groen!: 6.150 Spirit: 3.000 |
Dit is het eerste wat ik vond via google:
Citaat:
Maar toegeven, de bron is niet echt neutraal te noemen. :mrgreen: |
In hetzelfde artikel staat het volgende te lezen:
Citaat:
Lijkt mij niet helemaal onlogisch. Stemmen doe je immers anoniem. Wie lid wordt van het VB en zich voor de partij wil engageren, dient er openlijk voor uit te komen en gezien de houding van de publieke opinie tegen het VB valt het voor te stellen dat de drempel hiervoor lichtelijk hoger ligt. |
Artikel is wel niet neutraal, de bron waaruit geciteerd wort wel (Res Publica):
http://www.vlaamsbelanglovendegem.be/160106.html |
[quote=FRoNT-international;2276934]
Citaat:
Het resultaat was het omgekeerde en het arrest Brussel-Halle-Vilvoorde was één van de resultaten, ja. Maar of dit de vernieuwing zou tegenhouden? En van waar zou die dan moeten komen? Indien er echt nood is aan vernieuwing, houdt geen stelsel dat tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=De Garde;2277221]
Citaat:
|
Tis toch niet te doen hoeveel VB'ers er op dit forum zitten...
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn nu eenmaal veel VBers. Geen wonder dat er ook op dit forum veel aanwezig zijn. |
Citaat:
Wie eerlijk is moet toegeven dat een op vier kiezers die hij in huis, op straat, in de supermarkt, op het werk, ja zelf bij de politie en in de rechtbank tegenkomt, VB-stemt in de anonimiteit van het kieshok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be