Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Noord Brabant (https://forum.politics.be/showthread.php?t=73504)

Breda 6 januari 2007 16:17

toevallig heb ik net een Pil op die ik kreeg in Antwerpen ...ik krijg allemaal vreemde bijwerkingen : alles word licht ....ik zie rare kleuren , weet je zeker dat het een medicijn is ?? want het lijkt wel XTC :lol: ;-)

liberalist_NL 6 januari 2007 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2310731)
toevallig heb ik net een Pil op die ik kreeg in Antwerpen ...ik krijg allemaal vreemde bijwerkingen : alles word licht ....ik zie rare kleuren , weet je zeker dat het een medicijn is ?? want het lijkt wel XTC :lol: ;-)

Ik ben ook een beetje whoozie van dat kauwgompje dat ik op de straat vond.:lol:

Stef Leeuwenhart 7 januari 2007 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2310582)
Ik heb ook wel eens over zoiets gefantaseerd. Ik was in een gekke bui: Als ik aan de macht kom dan stop ik alle werklozen in het leger. We vallen Vlaanderen binnen, hier ook alle werklozen het leger in. Dan vallen we Duitsland binnen, eveneens de werklozen het leger in. Dan Polen binnenvallen, iedereen het leger in. Vervolgens heers ik over heel Europa.:-D

Beweer je nu dat alle Polen werkloos of werkschuw zijn? :-)

Stef Leeuwenhart 7 januari 2007 13:07

Nooit dingen slikken die je op straat vindt of van onbekende krijgt jongens!:-)

liberalist_NL 7 januari 2007 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart (Bericht 2313430)
Beweer je nu dat alle Polen werkloos of werkschuw zijn? :-)

Ik was aan het fantaseren.;-) Ik kreeg de vraag; Als je Europa wil overheersen, hoe zou je dat dan doen?

Breda 7 januari 2007 15:56

ik koop de titel Romanov en heers over Rusland met Sociaal Liberale hand (oh ik vergeet dat ik Romanov bloed heb ....) nouja de rest kan de pot op van verre familië ik word Tsar der Nederlanden & Rusland ;-)

liberalist_NL 7 januari 2007 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2313962)
ik koop de titel Romanov en heers over Rusland met Sociaal Liberale hand (oh ik vergeet dat ik Romanov bloed heb ....) nouja de rest kan de pot op van verre familië ik word Tsar der Nederlanden & Rusland ;-)

Nederland een oliestaat, dat zou mooi zijn.;-)

Hertog van Gelre 7 januari 2007 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2314395)
Nederland een oliestaat, dat zou mooi zijn.;-)

Nederland IS al een 'oliestaat'. Denk aan Slochteren...

liberalist_NL 7 januari 2007 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2314441)
Nederland IS al een 'oliestaat'. Denk aan Slochteren...

Zit daar niet de Gasbel? Dat is toch gas, lijkt me. Bovendien wordt er niet een groot deel van onze inkomensten mee gegenereerd, zoals dat wel bijvoorbeeld in Saoedi-Arabië is. Maar ach...

Hertog van Gelre 7 januari 2007 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2314451)
Zit daar niet de Gasbel? Dat is toch gas, lijkt me. Bovendien wordt er niet een groot deel van onze inkomensten mee gegenereerd, zoals dat wel bijvoorbeeld in Saoedi-Arabië is. Maar ach...

Het wordt wel de kurk genoemd waarop de Nederlandse economie en welvaart drijven: het enorme gasveld dat in 1959 werd ontdekt bij Slochteren in de provincie Groningen. Hier zou naar schatting meer dan 300 miljard kubieke meter gas in de grond zitten: de op één na grootste toen bekende gasvoorraad ter wereld. Inmiddels is bekend dat het om 3000 miljard kubieke meter gaat.

Voor de Nederlandse overheid is het aardgas een zeer belangrijke bron van inkomsten. De staat bezit een winstaandeel. Door de koppeling aan de olieprijs, die steeds verder stijgt, nemen de zogenaamde aardgasbaten voortdurend toe.
Citaat:

[SIZE=-1]€ 146,5 mld aan inkomsten per jaar[/SIZE]

evilbu 25 november 2007 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 2290941)
Niet te vergeten heel de regio Nord-Pas-de-Calais moet er ook bij, inclusief Rijsel, Zuid-Vlaanderen inderdaad. Alle Franse patriotten moeten zonder verwijlen afgeslacht worden (iedereen boven de 16 moet 20 Westmalle trippels salamanderen, om te zien of het al echte vlamingen zijn geworden, wijn wordt uiteraard verboden want dat is een volksvreemd product), en Duinkerken wordt terug Westvlaamstalig.(wie zich niet wil aanpassen staat het volledig vrij om zo vlug mogelijk te verhuizen). Valenciennes en omgeving mag ook. Heel de Nederlandse provincies Limburg, Brabant en Zeeuws-Vlaanderen erbij, maar ze moeten wel hun Hollands accent afleren dat ze de laatste 400 jaar aangeleerd hebben, en iedereen met meer dan 50% Hollands bloed in hun stamboom wordt op de trein richting noorden gezet. Verder moeten iedereen een selor-examen Frans afleggen, wie niet slaagt wordt gedeporteerd naar Charleroi. De taalpolitie moet strikt toezien op de naleving van deze wetten. Protestantisme in Zeeuws-Vlaanderen wordt verboden, want dat is on-Belgisch, wie toch illegaal protestantse diensten bijwoont wordt verbannen naar Marchienne-au-pont.(indien de strafkampen daar volzitten is Antwerpen-Noord of Molenbeek Saint-Jean ook een goed alternatief). OOk het eten van "kroket" wordt ten strengste verboden. Nederweed wordt verboden, enkel authentiek Belgische marihuana is toegestaan.

Dit toont eigenlijk aan welk tendentieus beeld je zelf hebt gevormd.:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be