![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't is hier wel stilletjes...waarom gaat hans1 niet verder in op de argumenten die werden aangehaald?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=37 Benieuwd wanneer ik hierop een reactie ga krijgen... als die er ooit komt. |
JVDB wacht al jaren, vruchteloos, op antwoord.
|
Waarom in in Vlaanderen gaan rommelen, als er in Wallonië ratachisten rondlopen?
Wil Frankrijk dan alleen Vlaanderen, en laten ze hun grootste aanbidedrs gewoon verder rotten in de vergeetput van Europa? |
Ik vraag me trouwens af waar die ontzagwekkende bewijslast van de Hansworst blijft. Een paar dagen geleden met veel lawaai hier het complot van de eeuw komen onthullen en dan niets zeggen, wat een anticlimax is me dat?
|
De reptilians zijn nog aan het overleggen over of ze al dan niet de bewijzen openbaar maken.
|
Citaat:
zie tweespraak tussen Eyskens en Remi Vermeiren in het magazine "Uit" |
Citaat:
|
Citaat:
|
De nachtmerrie der Belgicisten:
![]() Dat wordt paus, dat studeert in Leuven in de VIJFTIENDE EEUW, en dat blijft Nederlands spreken. In de Nederlanden! Ongehoord. Maar pas op, het Vlaams-nationale complot wordt duidelijk. Hij bedreigde de legitieme koning der Fransen, de Frans, en daarmee van alle Vlamingen - wat deze man in samenzwering met onder andere Erasmus uiteraard stellig ontkenden - met excommunicatie! Het VlaamSS-nationale complot in -306 euh 1523, je kunt in 177 euh 2007 dus niet voorzichtig genoeg zijn. |
Die ogen! Die ogen! Een racist, zoveel is duidelijk.
|
*blob*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be