![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan er zo binnenlopen en ik heb recht op een geluidsarme omgeving |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gevolg: men neemt meer en meer oordopjes mee die zo getuned zijn dat je nog altijd kunt genieten van de muziek zonder gehoorschade op te lopen. Kunnen we niet gewoon de muziek wat zachter zetten ? |
Citaat:
|
verbied gewoon dancings
Dat kan toch niets positief bieden |
Citaat:
Verbied gewoon alles waar Onze Voogden, de nieuwe puriteinen, niet tegen kunnen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U zal dan gehuld in aardbei-spray uw spuitwatertje kunnen gaan drinken in een gesterileerde ruimte. |
Citaat:
En al even lang kweken de mensen tabak op afgelegen velden, omgeven door maïshagen en betalen ze just niemendal taks. BTW, is dit collectivistisch standpunt van u een partijstandpunt? |
het is toch wel erg dat rokers zo rebels zijn tegen de wet en maar niet willen begrijpen dat dit een verbetering is voor het sociaal leven, in andere laden bestaat er soms een volledig rookverbod, en daar legt elke roker zich bij neer, zonder commentaar, maar hier gaat dat niet...
|
Men had beter de ruimtes gescheiden gehouden door muren. Eentje voor Rokers en Niet-Rokers. Nu word een groep gediscrimineert op iets dat wettelijk toegelaten is.
|
Citaat:
Dat is dan genoteerd. Ik heb het al vaak gesteld: het VB is een collectivistische partij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou eens aan lombas moeten vragen hoe dat precies was. Ik herinner me alleszins dat de percalionisten toen, met steun van een buurland, de lombasiaanse opstandelingen een serieuze slag verkocht hebben. 8-) |
Citaat:
Dat daar niémand gezegd heeft: "Hm, misschien is deze wet een tikkeltje overdreven"? Dat het enkel in Vlaanderen is dat mensen beginnen te zagen? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be