gladiator |
14 januari 2007 15:04 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
(Bericht 2334375)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: TYPISCH !
nee, die heeft geen agenda hoor!
zionisten he, altijd hetzelfde, leugens, manipulatie en oorlogstoken
14 % van de USA is negroide : is dat dan Afro USa ?
Meer dan 20 % is latino : is dat dan Spic USA ?
|
Wel, toch een eerste verschil dat er tussen deze werelddelen geen propaganda machine door de overheid & pers wordt opgezet, onder de vleugels van een goed gefinancierde, semi-geheime organisatie als het EAD waarvan er daarnaast nauwelijks of geen persmededelingen en notulen terug te vinden zijn over hun doel, strategie en beslissingen. Bij mijn weten zijn er ook geen buurten waar de 'hispanic law' of 'negro law' heerst en er voor de autochtone bevolking meer & meer een ondergeschikte rol lijkt weggelegd. Er zijn genoeg verschillen om hier te kunnen spreken van Eurabische toestanden. De (aangemoedigde) segregatie en onverenigbare cultuurverschillen bestaan niet in de USA (bij mijn weten). Daar is iedereen 'Amerikaan', degenen die er naartoe verhuizen willen en verwachten dit ook.
Dat Europa zich steeds meer tegen Amerika keert zal iedereen die de actualiteit volgt wel duidelijk zijn, Frankrijk leidt bewust de weg sinds 1973. Ze kunnen onderhand ook niet meer anders (al zouden ze willen), met steden gegijzeld (omsingeld?) door agressieve Islamieten die hun oorlogshonger bij ons komen beslechten. Europa wordt langzaam verislamiseerd, punt. En dat is het grote verschil.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
(Bericht 2334375)
Maar omdat het Davidsvolk vreest voor zijn kolonisatie staat in het Mo moeten ze wat goedkope en erg doorzichtige anti europa propaganda voeren.
Alleen idioten trappen nog in die eurabîe toestanden
|
Ik denk niet dat er velen de 'Jerusalem Post' lezen in Europa.
Als je de puntjes op de i wil zetten moet je de 'kolonisatie' als een herovering zien op de Arabieren. Want het zijn zij die tijdens de 8ste eeuw het land veroverd hebben op de toenmalige bewoners (Joden & Christenen).
Maar misschien heb ik het verkeerd?
Oorlogstoken of niet, de feiten overtuigen me nog steeds van Eurabië, meer & meer zelfs. Het snel afdoen als onzin kan (en zal) Europa nog duur te staan komen. Maar dit zal anderen weer goed van pas komen natuurlijk, de apparatsjiks die zich er momenteel mee verrijken op de kap van de argeloze Europeaan.
|