![]() |
Citaat:
De Gucht en met hem vele anderen geven kritiek op de methode. Als dat al niet meer mag :roll: Ik dacht dat wetenschap slechts kon groeien door woord en wederwoord ? Als de professor niet tegen kritiek kan dan moet ie maar in zijn ivoren toren blijven zitten. Van mij mag de Stemmenkampioen zeker blijven bestaan (er zijn professoren genoeg in dit land dus dat kan geen probleem zijn) maar persoonlijk deel ik de kritiek op het gebrek aan representativiteit van het panel en bijgevolg hecht ik dan ook niet al teveel belang aan de uitslag. |
Toch nog een peiling in mijn mailbox gekregen, vandaag.
|
Citaat:
Ik vind dat ge voor zeker te zijn ook nog de ingewanden van een varken moet bekijken, als ge die van een schaap nodig hebt hebde ook die van een varken nodig, dat is wel nie zo PC maar het gaat wel de uitslag beïnvloeden in het nadeel van de VLD ;-) |
De peiling wordt niet stopgezet zegt HLN zelf. Vandaag stonden er nog resultaten in alsook een nieuwe vraag.
|
|
Citaat:
En dat is precies wat er van jou verwacht wordt. |
Citaat:
CD&V/NV-A : 30 % VB/VLOTT 22 % SPa-Spirit : 18 % VLD-Vivant: 8 % Dedekker: 3% Groen! 4 % andere, blanco & ongeldig 15% |
Met Prof Thevissen ooit ;) nog aan de toog pinten mee gepakt. Dat is een serieuze mens (= geen politieker). D'er is geen reden waarom die mens zou foefelen dus rest afgunst (voor het succes) en politieke spelletjes (negatieve peilingen) als mogelijkheden waarom de steun gestopt wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kutpdf, kun je geen woordelijke uitleg geven?
|
Telang, en juist omdat het een PDF is kan ik het niet copiëren.
|
sedert mijn adobe webclient update crash ik regelmatig op pdfs :(.
|
Misschien kan je de driedelige reeks via de VVB te pakken krijgen. De link verwijst enkel naar wat je op blz. 7 van het februari-nummer van 'Doorbraak' kunt lezen.
Het is de bedenker van de Stemmenkampioen zelf die aan het woord is. |
Maar als ik het hier goed lees, dan wordt het helemaal niet afgevoerd en was het een mediastunt om meer aandacht?
|
VLD-intimidatie gaat de professor te ver
Stemmenkampioen houdt ermee op Jan Van de Casteele 19-01-2007 Frank Thevissen De Stemmenkampioen van Het Laatste Nieuws is wellicht de bekendste politieke peiling in Vlaanderen. In een driedelige reeks in het maandblad Doorbraak van de Vlaamse Volksbeweging geeft Frank Thevissen, de ontwikkelaar van De Stemmenkampioen uitleg bij wat er gebeurt achter de schermen van de politieke peilingen in Vlaanderen. De ontwikkelaar van het grootste en langstlopende politieke panelonderzoek in Vlaanderen kondigt in Doorbraak aan dat hij zijn activiteiten voor De Stemmenkampioen 'noodgedwongen staakt, door de aanhoudende journalistieke intimidatie en broodroofpraktijken die bepaalde VLD-politici met de steun van De Morgen tegen hem organiseren'. In volgende bijdragen in Doorbraak heeft Thevissen het over 'de 'hilarische peiling' van De Stemmenkampioen in Antwerpen (De Stemmenkampioen onderschatte fors de score van Patrick Janssens). En in een daaropvolgend nummer over wat er gebeurde met en rond de ‘decemberpeilingen’ over de breuk en het herstel van het Vlaams kartel. Bijlage (138 Kb) |
Ah, hij kapt ermee omdat hij kritiek krijgt?
|
aanhoudende journalistieke intimidatie en broodroofpraktijken
|
Citaat:
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Patriot! België is ook een eenheid, maar onze politici zijn in meerderheid verraders die dat feit niet willen aanvaarden. Zie laatste peilingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be