Metternich |
29 januari 2007 13:00 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
(Bericht 2384097)
awel merci, laat Rita nu toch eens doen wat Rita vindt dat ze moet doen ...
|
Dat ze doet wat ze vindt dat ze moet doen. Ik mag toch ook mijn mening geven zeker.
Citaat:
heb u toch ook niet horen reclameren toen ze op het 30jarig lustrum van t NSV aanwezig was ...
|
Ik zie absoluut de link niet tussen de overstap naar de partijpolitiek en de aanwezigheid op het 30jarig lustrum.
Citaat:
idd een verlies voor de VVB maar een grote aanwinst voor het VB ... en Rita stapt zeker niet uit de Vlaamse Beweging !
|
De Beweging moet ten alle tijde primeren boven de partijpolitiek. Je hebt er blijkbaar geen idee van wat een verlies ze is voor de VVB...Voor het Vlaams Belang is ze een enorme aanwinst, voor de Vlaamse Beweging (en dan vooral de VVB) een enorm verlies.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle
(Bericht 2384136)
Daar twijfel ik niet aan.
Proficiat overigens met je steun vanuit linkse hoek!
|
Ik vermoed het alleen, ben nergens zeker van. En in tegenstelling tot liberalen, wil ik gerust samenwerken over links-rechts tegenstellingen heen aan een onafhankelijk Vlaanderen. De arrogantie dat Vlaams-nationalisme blijkbaar alleen rechtsen kan aantrekken, bezit ik niet. Ikzelf ben radikaal-rechts en solidaristisch, maar ik verkies Meervoud met veel plezier boven Nova Civitas.
Een marxistisch Vlaanderen is voor mij uitgesloten, maar dat gevecht vechten we wel uit zodra Vlaanderen onafhankelijk is.
|