![]() |
Citaat:
|
willem1940NLD? Ben jij Belg of Nederlander??
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
Pleit niet voor mezelf hé 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NLD = ISO en British Standards 3-letter afkorting voor Nederland; vergelijk ook BEL, GBR, DEU, FRA, ESP enzovoort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is misschien toch wat meer wild in Wallonië dan in Nederland, is het dat dat de link vormt tussen Nederland en de topic?
|
Ik heb voor mijn werk heel wat gezien van wallonië. Luxemburg en het Duitstalige gebied is zeer mooi , ook het onderste stuk van Namen en wat van Henegouwen. Maar steden (en daar rond) zoals Charlerloi, Namen , Dinant, Luik , Seraing zijn gewoon afzichtelijk lelijk. Ik wist niet dat dat deel van wallonië zo lelijk kon zijn. Dat deel boven Luik tot aan Limburg en Nederland heeft ook wel wat.
Zoals gezegd symtatieke mensen,niet te vergeten heel wat vlamingen ook die er wonen! Heel wat anders eigenlijk dan de francofone brusselaars, die ronduit racistische neigingen vertonen tegenover vlamingen. Er is in ieder geval iets mis met Wallonië, het gaat achteruit. Als je eens kijkt naar de ardennen, het potentieel voor toeristische uitbating, daar word toch heel weinig aan gedaan vind ik. En de verkrotting in de grootsteden, is niet om aan te zien. Het beste is m.i. dit volk zijn eigen boontjes eens laten doppen. Dat ze eens wakker worden geschud. Moet daarom belgië opgedoekt worden? Misschien wel niet te vermijden . |
Citaat:
één ding kan ik als oudere Belg wel mee delen,mijn ouders,mijn grootouders(das van voor 1900) zijn steeds erg onderdrukt geweest door de Walen,zijn moesten daar een soort slavenarbeid verrichten,en dat wreed aan mensen hoor Nochmaals sorry dat ik het ff niet begreep hé ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de Natuur is er mooi , Somige steden ook (heb je ook in Vlaanderen en Nederland trouwens)
Luik is echt zo industriestad als Tilburg |
Citaat:
De Borinage is ook een prachtige streek: een combinatie tussen veel groen en vervallen industrie. En toeristische infrastructuur die toch maar weinig volk aantrekt. Als je je verveelt is een dagje Borinage echt een aanrader. En bovendien een vriendelijk volkje dat daar woont! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be