Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
(Bericht 2406337)
En... en... en...Als Jantje thuiskomt met niets dan drie op tienen op zijn rapport en naar zijn voeten krijgt van mamma reageert met en? Er is iemand die op wiskunde maar 1 had en een ander die op godsdienst en Nederlands maar twee had en nog een ander die op aardrijkskunde ook maar 3 had...Denk je dat zijn mamma nu gaat geloven dat zijn rapport 'goed' is?
|
Domme vergelijking, en je snapt niet waar het om ging. Volgens jou is het het beste om een kind op te voeden door de 2 ouders man en vrouw. Ik zeg je dat in de praktijk dit niet het geval is en in de meeste gezinnen is dit geen enkel probleem. Genoeg onderzoek naar gedaan dat aantoont dat kinderen net zo goed opgevoed kunnen worden door enkel vader of moeder of in een nieuw samengesteld gezin zonder al te veel problemen.We aanvaarden dit van hetero mensen (een alleenstaande man/vrouw kan wel adopteren of kinderen rkijgen) voor holibi's wil jij echter een uitzondering maken ik vind echter dat 2 vrouwen bijvoorbeeld mij heel wat geschikter lijken dan 1 vrouw om een kind op te voeden.
Citaat:
en? Er worden vandaag de dag nog steeds aan de lopende band vrouwen en meisjes vermoord en meervoudig verkracht om de familieeer te redden.Maakt dat Dutroux onschuldig?
|
Nogmaals hetzelfde als hierboven domme vergelijking een homo koppel dat adopteert is niet iets crimineel nog weet je zelf of het slecht is, alle aanduidingen nu is dat het amer tot geen effect heeft op het kind. Ik heb herhaaldelijk naar bewijs gevraagd naar het tegendeel maar dat negeer je.
Citaat:
Ik verwijs naar mijn voorgaande antwoord.
|
Citaat:
de benaming huwelijk voor het gerechtelijke huwelijk is overgenomen van het Christelijke huwelijk en deelde tot voor kort ook nog de grondregels daarvan. Onder andere dat partners van hetzelfde geslacht niet mochten huwen. Wanneer dan vanuit een minderheid van de bevolking de eis staande gehouden wordt dat de legale gemeenschap tussen paren van hetzelfde geslacht persé huwelijk moet heten ook al maakt de erkende geloofsgemeenschap en masse duidelijk dat zij dit als kwetsend ervaren... zegt dat enkel iets over de betrokken minderheid.Ik merkte reeds op dat deze gemeenschap uitblinkt in het stug weigeren van alle respect dat zij wel voor zichzelf opeisen..
|
Grappig, "minderheid" eist, onzin, een meerderheid heeft in het parlement deze wet goedgekeurd en ik heb amper iets gehoord van de geloofsgemeenschap, natuurlijk er zijn er nog zo weinig over die dat serieus nemen dat dat niet verwonderlijk is.
Citaat:
Voor de stelling dat er op zijn minst een moederfiguur moet zijn kan ik je zo verwijzen naar Mevrouw Kristofferson (hoop dat ik dat juist gespeld heb) die doceert aan de VUB. Voor de andere stellingen kan ik zo van buiten geen namen opgeven, altijd al slecht geweest in namen.
|
Niks van deze persoon teruggevonden, wat zou deze dan wel zeggen?En toch handig he alle bronnen vergeten?
Citaat:
Kinderachtig eigenlijk, zelf met een hoop larie afkomen en dan van de andere gesprekspartners dat zij bij elk woord dat ze typen een wetenschappelijke verhandeling moeten voegen...
|
Jij beweerd iets dus moet je het toch kunnen bewijzen? Nochtans zie ik hier nergens 1 stukje bewijs, zelf nog niet maar 1 studie .Enkele studies die het tegendeel aantonen : http://216.239.59.104/search?q=cache...=beOnderzoeken door Hoksbergen in nederlandkan er nog wel meer geven maar gezien jij met niks afkomt lijkt me het voldoende
|